فراخوان دومین جشنواره فرهنگی_ هنری «بانوی آب و آینه» اعلام شد
کد خبر: 3693166
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷

فراخوان دومین جشنواره فرهنگی_ هنری «بانوی آب و آینه» اعلام شد

گروه فرهنگی - فراخوان دومین جشنواره فرهنگی_ هنری و ادبی «بانوی آب و آیینه»، مخصوص اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد اعلام شد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، فراخوان دومین جشنواره فرهنگی_ هنری و ادبی«بانوی آب و آینه»، مخصوص اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد اعلام شد.

بر اساس این گزارش، کمیته بانوان دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری مدیریت فرهنگی و فعالیت‌های داوطلبانه، به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن، دومین جشنواره فرهنگی – هنری و ادبی «بانوی آب و آینه» را با هدف تقویت رویکرد به موضوع زنان و نقش آنان در خانواده و جامعه، برگزار می‌کند.
همچنین محورهای این جشنواره زنان و خانواده، زنان و مسؤلیت‌های اجتماعی، زنان و مشارکت اقتصادی، زنان و سرمایه اجتماعی، زنان و فرهنگ، زنان و هنر است.
آثار ارسالی باید در قالب‌های نقاشی «تکنیک اجرایی آزاد»، خوشنویسی «نستعلیق و شکسته نستعلیق»، عکس، پوستر، داستان کوتاه «داستان‌های ارسالی نبايد از هزار كلمه كمتر و از چهار هزار كلمه بيشتر باشد» و شعر «قالب آزاد» باشد، در بخش نقاشی، خوشنویسی، پوستر، داستان کوتاه و شعر، هر هنرمند می‌تواند سه اثر  بفرستد و در بخش عکس هر هنرمند مجاز به ارسال پنج فایل عکس با وضوح 300 dpi و فرمت jpg است.
بر اساس این گزارش، تمامی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد می‌توانند در دومین جشنواره «بانوی آب و آینه» شرکت کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود در بخش‌های عکس، پوستر، شعر و داستان کوتاه را به ایمیلfarhangi@um.ac.ir و یا آی دی تلگرامی naserbarfarazinaserbarfarazi ارسال کنند.
همچنین هنرمندان می‌توانند آثار خود در بخش نقاشی و خوشنویسی را به مجتمع کانون‌های فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد، جنب مسجد امام رضا(ع)،اتاق 2 بفرستند.
یادآور می‌شود، مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره  فرهنگی_ هنری و ادبی « بانوی آب و آیینه»، 10 اسفندماه است.
انتهای پیام

captcha