رهروان یاس نبوی در روستای ولاشجرد برگزار می‌شود
کد خبر: 3693173
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

رهروان یاس نبوی در روستای ولاشجرد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول خانه قرآن محبین اهل بیت(ع) از برگزاری مراسم «رهروان یاس نبوی» همرمان با شهادت حضرت زهرا(س) در آستان مقدس امامزاده علی اصغر (ع) روستای ولاشجرد خبر داد.

طیبه فریدونی، مسئول خانه قرآن محبین اهل بیت(ع) روستای ولاشجرد و نخبه قرآنی تویسرکان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این مجموعه از سال ۸۹ فعالیت‌های خود را در رشته‌های حفظ، مفاهیم، روخوانی، روان خوانی، مداحی، تجوید و تفسیر آغاز نموده است.
وی افزود: هم اکنون دوره‌های ذکر شده با حضور سه مربی قرآن در ۶ روز هفته، برای مخاطبین سنی خردسال تا بزرگسال و بعضا خواهران بی سواد در بقعه امامزاده علی اصغر(ع) روستای ولاشجرد برگزار می‌شود.
فریدونی با بیان اینکه خانه قرآن محبین اهل بیت(ع) فعالیت‌هایی با محوریت قرآن و عترت انجام می‌دهد اضافه کرد: خوشبختانه برنامه‌های قرآنی این مجموعه با 200 قرآن آموز علاوه بر روستای ولاشجرد سه روستای قلعه نو، شهناباد و مراد آباد را نیز پوشش می‌دهد.
مسئول خانه قرآن اهل بیت(ع) ابراز کرد: این مجموعه به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) برنامه رهروان یاس نبوی را در دستور کار خود دارد این مراسم بعد از ظهر روز سه شنبه 1 اسفند ماه در آستان مقدس امامزاده علی اصغر (ع) روستای ولاشجرد با محوریت قرائت زیارت عاشورا، مرثیه خوانی و سخنرانی توسط این نخبه قرآنی برگزار خواهد شد.
وی عنوان کرد: این مجموعه قرآنی با وجود مخاطبان بسیار، از کمبود بودجه و اعتبارات رنج می‌برد، نبود مکانی مستقل جهت انجام فعالیت‌های قرآنی نیز از دیگر کمبود‌های خانه قرآنی محبین اهل بیت(ع) است که به ناچار کلاس‌های خود را در امامزاده علی اصغر(ع) ولاشجرد و کانون سائلین حضرت زهرا(ع) و ثامن الحجج قلعه نو برگزار می‌کند.
انتهای پیام

 

captcha