دیدار با خانواده شهدا، آمادگی برای زندگی قرآنی را بیشتر می‌کند
کد خبر: 3693229
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
قاسم رضیعی:

دیدار با خانواده شهدا، آمادگی برای زندگی قرآنی را بیشتر می‌کند

گروه جهاد و حماسه ــ قاری بین‌المللی قرآن گفت: اگر کسی توفیق حضور در دیدارهای هفتگی جامعه قرآنی با خانواده شهدا را نداشته باشد، خودش متضرر شده است؛ چراکه با حضور در این دیدارها آماده زندگی قرآنی می‌شویم.

سه‌شنبه//

قاسم رضیعی، قاری بین‌المللی قرآن، در گفت‌‌وگو با خبرگزاری ایکنا، با اشاره به حضور تعداد اندکی از جامعه قرآنی در دیدارهای هفتگی جامعه قرآنی با خانواده‌های شهدای قرآنی، گفت: به نظر اگر کسی در این دیدارها حضور نداشته باشد، خودش این جلسات را از دست داده است؛ چراکه خانواده‌های شهدا نیازی به حضور ما ندارند، بلکه ما به خانواده‌ها و این دیدارها نیاز داریم. خانواده‌های شهدا، دین‌شان را ادا کرده‌اند و از هیچ‌کس چشم‌داشتی ندارند.

وی افزود: زمانی که در این دیدارها حضور می‌یابیم، روحیه می‌گیریم و به نوعی غبار را از روحیات منفی و کج می‌زداییم و خودمان را آماده زندگی بهتر، قرآنی‌‌تر و عجین با عطر و بوی شهدا می‌کنیم.

این قاری بین‌الملل قرآن تصریح کرد: اگر کسی توفیق حضور در این جلسات را نداشته باشد، خودش ضرر می‌کند. معتقدم اگر همین نفس شهدا به ما بخورد، باعث برکت زندگی‌مان می‌شود و این هم شعار نیست، زیرا خودمان از جامعه قرآنی هستیم و مجروح جنگی بود و اگر این خاطرات زنده نشود، قطعا ما مقصریم و ما متضرر خواهیم شد.

وی بیان کرد: اگر مملکت تاکنون آسیبی ندیده به برکت خون شهدا بوده است. هراندازه به خودمان نگاه می‌کنیم که چه کرده‌ایم متوجه می‌شویم که خون شهدا و مملکت را در برابر این گرگ گرسنه اطراف همچون داعش، عربستان سعودی، اسرائیل و آمریکا مسموم کرده‌ایم. باید از خدا بخواهیم توفیق حضور در این دیدارهای را هفتگی داشته باشد.

انتهای پیام/

captcha