زنده نگه داشتن فرهنگ شهدا در جامعه ضروری است
کد خبر: 3693233
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

زنده نگه داشتن فرهنگ شهدا در جامعه ضروری است

گروه اجتماعی- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، زنده نگه داشتن فرهنگ شهدا را در جامعه ضروری خواند و گفت: اگر شهدا جان خود را در طبق اخلاص نمی‌گذاشتند و با دست خالی به میدان جنگ نمی‌رفتند، آرامش امروز را نداشتیم.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار عزت الله جعفری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، امروز در مراسم تشییع 11 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در تبریز،تاکید کرد: تا خون در رگ داریم و تا نفس داریم راه شهدا را تا قیام مهدی (عج) ادامه خواهیم داد.

زنده نگه داشتن فرهنگ شهدا در جامعه ضروری است

وی، زنده نگه داشتن فرهنگ شهدا را در جامعه ضروری خواند و افزود: اگر شهدا جان خود را در طبق اخلاص نمی‌گذاشتند و با دست خالی به میدان جنگ نمی رفتند ، آرامش امروز را نداشتیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، گفت: شهدای ما در طول هشت سال دفاع مقدس و همچنین در جبهه مقاومت اسلامی ترجمان آیات الهی بوده و این شهدا با خدای خود پیمان بسته و جان خود را نثار کردند. 

وی، اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس که اسلام مورد تهدید دشمنان اسلام و به ویژه امریکا بود، شهدای ما با از جان گذشتگی با رهبر خود عهد بسته و در کنار قرآن ایستادند تا از ایران اسلامی صیانت کنند. 

 سردار جعفری، با تاکید بر این‌که شهدا بر ما حق دارند، بیان کرد: از خانواده‌های شهدا، ایثارگران‌، پاسداران، ارتشیان و نیروی انتظامی خواستارم که برای این شهدا برادری کنند، چرا که خانواده‌ی این شهدا مشخص نیست.    

captcha