پیرو قرآن بودن باید به بنان باشد نه به بیان
کد خبر: 3693266
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
حجت الاسلام مرتضوی:

پیرو قرآن بودن باید به بنان باشد نه به بیان

پیرو قرآن بودن باید به بنان باشد نه به بیان گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مکتب اسلام فقط یک کتاب دارد و آن قرآن است ابراز کرد: نباید به بیان با قرآن باشیم بلکه باید حقیقتاً و به بنان پیرو قرآن باشیم.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز 30 بهمن‌ماه در آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری که در سالن غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه در هفته قرآن و عترت کارهای زیادی در زمینه قرآن در استان انجام شده است گفت: دین اسلام دین نشاط و شادی حقیقی است.
وی با بیان اینکه از زندگی ائمه باید دفاع از ولایت تا سرحد جان را یاد گرفت اظهار کرد: شخصیت حضرت فاطمه (س) قرآن مجسم است.
حجت‌الاسلام مرتضوی با تأکید بر اینکه خانواده‌ها و جامعه امروزه در برابر قرآن خجالت‌زده هستند افزود: وجود انسان باید حاکی از قرآن باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: همه اقشار جامعه باید مطیع اهل بیت (ع) و قرآن باشند تا شفاعت حضرت زهرا (س) شامل حال آن‌ها شود.
وی رضایت پروردگار را در گرو رضایت حضرت زهرا (س) دانست و تصریح کرد: بهترین حالت برای زن این است که نامحرم او را نبیند.
حجت‌الاسلام مرتضوی با بیان اینکه مکتب اسلام فقط یک کتاب دارد و آن قرآن است ابراز کرد: نباید به بیان با قرآن باشیم بلکه باید حقیقتاً و به بنان پیرو قرآن باشیم.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه انسان باید حضور خود را درصحنه‌های معنوی قدر بداند گفت: این حضورها نباید باعث مغرورشدن آن‌ها شود و همیشه باید از خود ناراضی باشد زیرا راه نرفته بسیار است.
وی با تأکید بر اینکه تنها حافظ قرآن بودن کافی نیست و باید حافظ و عامل به قرآن باشیم ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری متن اسلام است.
حجت‌الاسلام مرتضوی امام زمان (عج) را جان قرآن دانست و افزود: انسان باید هم با جان قرآن وهم با قرآن آشنا شود که این آشنایی سبب سربلندی و موفقیت او خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی در جامعه بسیار زیاد است خاطرنشان کرد: هرکس به هر زبانی که بلد است باید قرآن و عترت را به دیگران معرفی کند.
وی تلاوت قرآن همراه با فهم آن را از بالاترین عبادات برشمرد و تصریح کرد: فلسفه خلقت انسان عبادت است.

captcha