سوگواره «یاس نبوی» در امامزادگان اردکان برگزار می‌شود
کد خبر: 3693288
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲

سوگواره «یاس نبوی» در امامزادگان اردکان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، سوگواره یاس نبوی در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان اردکان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از یزد، فارس نوشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی سیدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردکان در گفتگو با خبرنگار فارس در اردکان، ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: اداره اوقاف و امور خیریه تمام تلاش خود را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی به کار گرفته است و با برگزاری برنامه‌ها و مراسمات مختلف مذهبی در این مسیر حرکت می‌کند.

وی افزود: ایام فاطمیه یکی از مناسبت‌هایی است که می‌توان از ظرفیت و پتانسیل آن برای رسیدن به این هدف استفاده کرد، به همین منظور همه‌ساله ویژه‌برنامه‌ای تحت عنوان " سوگواره یاس نبوی " در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان گفت: برنامه‌هایی که برای این ایام در نظر گرفته‌شده به این شرح است؛ دوشنبه 30 بهمن و سه‌شنبه اول اسفندماه ساعت 19 بقعه متبرکه سیدهاشم اردکان، سه‌شنبه اول اسفندماه ساعت 9 صبح آستان مقدس امامزاده سید محمد (ع) هفتادر و امامزاده عبدالله (ع) اُرموده و ساعت 19 در آستان مقدس امامزاده میر شمس الحق (ع) مراسمی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم همچنین ساعت 19 دوشنبه 30 بهمن و ساعت 9 صبح سه‌شنبه اول اسفندماه در جوار آستان مقدس امامزاده زید (ع) رباط پشت بادام برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سیدی از عموم مردم ولایتمدار شهرستان اردکان برای حضور در این برنامه‌ها دعوت کرد.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: تعداد 9 امامزاده و بقعه متبرکه در شهرستان اردکان وجود دارد که عموم همشهریان و سایر هم‌وطنان از فضای معنوی و امکانات رفاهی آن بهره‌مند ‌می‌شوند.

انتهای پیام

captcha