مجمع خیّرین قرآنی زنجان آغاز به کار کرد
کد خبر: 3693320
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
بهبودی:

مجمع خیّرین قرآنی زنجان آغاز به کار کرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مجمع خیّرین قرآنی زنجان آغاز به کار کرد و هر فرد به اندازه توان خود می‌تواند سهمی در پیشبرد اهداف این مجمع داشته باشد.

حجت‌الاسلام علیرضا بهبودی، سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: مجمع خیّرین قرآنی استان زنجان که در دهه مبارک فجر به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد در نظر دارد با حضور علاقه‌مندان توسعه فعالیت‌های قرآنی و خیّرین نیک‌اندیش، اقدامات قابل توجهی در زمینه گسترش و نهادینه کردن فرهنگ نورانی وحی در سطح استان انجام دهد.
وی افزود: برای خیّر قرآنی شدن هر فرد به اندازه توان و وسع خود می‌تواند در این مجمع حضور داشته و حتی با مشارکت فکری و ارائه ایده‌های کارآمد در زمینه ترویج فرهنگ ولای قرآنی گام بردارد.
حجت‌الاسلام بهبودی تصریح کرد: طبق اساسنامه ریاست این مجمع به عهده مدیرکل تبلیغات اسلامی و دبیری آن نیز بر عهده مسئول اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان است.
وی با بیان اینکه اینکه هیئت مدیره مجمع 5 نفر و 10 نفر نیز به عنوان شورای مرکزی این مجمع انتخاب شدند، گفت: طبق بخشنامه اعلام شده از دارالقرآن مرکزی، از هر شهرستان یک نفر به عنوان عضور شورای مرکزی در این مجمع حضور دارند.
سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: در زمینه فعالیت‌های مرتبط با شان و جایگاه اهل بیت (ع) همواره مردم بودند که این علم را برافراشته و طی سال‌های متمادی باعظمت و در اوج نگاه داشته‌اند که در زمینه فعالیت‌های قرآنی نیز نیاز به حضور مردمی بسیار ضروری است.
حجت‌الاسلام بهبودی به برخی از اهداف تشکیل مجمع خیّرین قرآنی استان زنجان اشاره کرد و گفت: کمک به جلسات سنتی قرآن، حمایت از خانه‌ها و موسسات قرآنی، حمایت از مربیان قرآنی که در مناطق محروم فعالیت دارند از جمله اهداف این مجمع است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان محل اقامت خود زمینه همکاری با این مجمع را اعلام کنند.
captcha