تشییع و خاک‌سپاری پیکر مطهر 3 شهید گمنام در خرم‌آباد
کد خبر: 3693330
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

تشییع و خاک‌سپاری پیکر مطهر 3 شهید گمنام در خرم‌آباد

گروه اجتماعی ـ هم‌زمان با سراسر کشور و در سالروز شهادت حضرت فاطمه‌(س)، پیکر مطهر سه شهید گمنام در خرم‌آباد تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، عصر دوشنبه، 30 بهمن‌ماه پیکر مطهر سه شهید گمنام با استقبال مردم وارد شهر خرم‌آباد شد؛ مراسم «شبی با شهدا» پس‌از نماز مغرب و عشاء در سه مسجد حضرت فاطمه‌زهرا(س) در منطقه دره‌گرم، مسجد صاحب‌الزمان(عج) در خیابان رازی و مسجد شهید مدنی در چهارراه طیب برگزار شد.
امروز سه‌شنبه، یکم اسفندماه جاری هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهدا از ساعت 9 صبح در میدان شهدا آغاز شد و مردم شهر خرم‌آباد پیکر مطهر شهدای گمنام را تا مصلی الغدیر خرم‌آباد مشایعت کردند.

تشییع و خاک‌سپاری پیکر مطهر  3 شهید گمنام در خرم‌آباد

در این مراسم دسته‌جات سینه‌زنی و عزاداری حضور داشته و پس‌از حضور کاروان شهدا در مصلی الغدیر، شهدا به محل خاک‌سپاری منتقل شدند که یکی‌از شهدا در دانشگاه علامه طباطبایی خاک‌سپاری شد و یک شهید در تیپ 84 شهید رستمی و شهید دیگر در تیپ 57 حضرت ابوالفضل(ع) به خاک سپرده شد.
یادآور می‌شود، یکی‌از شهدا 20 ساله و در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده است و دو شهید دیگر 20 و 26 ساله است که در تک دشمن منطقه زبیدات به شهادت رسیده‌اند.

تشییع پیکر شهید فرزاد ایرانفر در بروجرد 

حجت‌الاسلام حسینی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان در مراسم تشییع پیکر شهید فرزاد ایرانفر که امروز، یکم اسفند در بروجرد برگزار شد، گفت: پیروزی در دوران دفاع مقدس یکی از برکات خون شهیدان بود و امروز هم مقاومت اسلامی در منطقه به برکت خون شهدا به پیروزی رسیده است.
وی با بیان این‌که حضور باشکوه مردم در همه عرصه‌ها بزرگ‌ترین رفراندوم برای انقلاب است، افزود: نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل می‌شود.
مسئول عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتطامی لرستان بیان کرد: وجود حضرت فاطمه زهرا(س) در جامعه اسلامی آثار و برکات بسیاری دارد که بانوان مسلمان باید با الگوپذیری از این شخصیت بزرگوار در زندگی به سعادت حقیقی دست یابند.
یادآور می‏‌شود، شهید فرزاد ایرانفر از شهدای نیروی انتظامی بروجرد در دفاع مقدس بود که سال 67 در عملیات زبیدات به شهادت رسید.

انتهای پیام

captcha