برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن ویژه مددجویان در زاهدان
کد خبر: 3693409
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن ویژه مددجویان در زاهدان

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون امور فرهنگی کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان گفت: آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآن کریم با عنوان « یادواره شهدای مدافع وطن» ویژه مددجویان و کارکنان کمیته امداد پنجشنبه، 3 اسفندماه در زاهدان برگزار می‌شود.

سید محمدعلی حسینی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآن کریم با عنوان « یادواره شهدای مدافع وطن» ویژه مددجویان و کارکنان کمیته امداد پنجشنبه، 3 اسفندماه در زاهدان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این مرحله در سطح شهرستان‌ها برگزار شد، افزود: این دوره از مسابقات 23 بهمن‌ماه آغاز و به میزبانی شهرستان‌های زاهدان، سراوان، ایرانشهر، نیکشهر و چابهار برگزار شد.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان بیان کرد: در این مسابقات، شرکت‌کنندگان اعم از بانو و آقا در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل، اذان و تواشیح به رقابت پرداختند و در پایان، سه نفر برتر هر رشته به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.
وی ادامه داد: ارتقاء دانش قرآنی و اخلاق مددجویان، کارکنان و خانواده‌های آن‌ها، ترویج و توسعه فرهنگ تمسک به قرآن و عترت(ع)، بهره‌مندی خانوارهای تحت حمایت از برکات و آثار معنوی قرآن کریم، شناسایی استعدادهای قرآنی و فراهم کردن زمینه ارتقاء آن از جمله محورهای اصلی این طرح بوده است.
حسینی با بیان اینکه توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی و بهره‌مندی از تعالیم عالیه‌ آن مهم‌ترین رویکرد حاکم بر برنامه‌های فرهنگی این نهاد قلمداد می‌شود، اظهار کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقات 15 تا 25 اردیبهشت‌ماه سال 97 برگزار خواهد شد.

برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن ویژه مددجویان در زاهدان

انتهای پیام

captcha