توسعه سیستان‌وبلوچستان نیاز به همت بخش خصوصی دارد
کد خبر: 3693430
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

توسعه سیستان‌وبلوچستان نیاز به همت بخش خصوصی دارد

گروه اجتماعی- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توسعه استان و ایجاد اشتغال نیاز به همت بخش خصوصی دارد و معتمدین نیز می‌توانند با تشویق و ترغیب سرمایه‌داران به سرمایه‌گذاری در استان نقش مهمی در این مسیر ایفا کنند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سيد دانيال محبی، استاندار سیستان و بلوچستان روز گذشته در دیدار با جمعی از معتمدین شهر گُشت سراوان، گفت: توسعه متوازن استان از برنامه‌های اولويت‌دار استانداری است و با توجه به شناخت همه‌جانبه‌ای که نسبت به مشکلات استان شکل گرفته، امیدواریم به‌زودی این مسائل رفع شود.
وی ادامه داد: سيستان و بلوچستان عليرغم توجه نظام و اجرای طرح‌های متعدد عمرانی و توسعه‌ای، نياز به تلاش و اهتمام بيشتری دارد كه مسئولين و مردم بايد با همكاری يكديگر در اين مسير گام بردارند.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: توسعه استان و ایجاد اشتغال نیاز به همت بخش خصوصی دارد و معتمدین نیز می‌توانند با تشویق و ترغیب سرمایه‌داران به سرمایه‌گذاری در استان نقش مهمی در این مسیر ایفا کنند.
تبديل دهستان گُشت به بخش، تأسيس دهياری در روستاهای واجد شرايط، توجه به ظرفيت‌های معدنی برای ايجاد اشتغال، نصب خودپرداز و استقرار شعب بانكی، تقويت شبكه تلفن همراه و اينترنت، تأسيس كتابخانه عمومی و تأسيس مدرسه شبانه روزی متوسطه از مهمترين مشكلات و درخواست‌های مطرح شده در اين ديدار بود.

توسعه سیستان‌وبلوچستان نیاز به همت بخش خصوصی دارد

انتهای پیام

captcha