توضیحات حجت‌الاسلام پژمان‌فر درباره تلاوت قاری نوجوان در مجلس
کد خبر: 3693457
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

توضیحات حجت‌الاسلام پژمان‌فر درباره تلاوت قاری نوجوان در مجلس

گروه سیاسی ــ رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس توضیحاتی درباره تلاوت محمدباقر محسنی؛ قاری نوجوان مشهدی، در آغاز جلسه علنی امروز و تمجید لاریجانی از وی ارائه داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به تلاوت قرآن توسط محمدباقر محسنی، قاری نوجوان مشهدی، در آغاز جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: این قاری نوجوان نفر اول مسابقات ملی سروش وحی است که در مشهد برگزار شد و با پیگیری‌های بنده برای قرائت قرآن به مجلس دعوت شد.

وی با بیان اینکه در جلسه علنی صبح پنجشنبه، 3 اسفند، محمدرضا دربان، نفر دوم این مسابقات، نیز برای تلاوت قرآن در مجلس حضور می‌یابد، گفت: هدف از این اقدام تشویق دانش‌آموزان و قاریان نوجوان و به طور کلی فعالان قرآنی است و فراکسیون قرآن این رویه را ادامه خواهد داد.

رئیس فراکسیون قرآن با اشاره به تجلیل رئیس مجلس از این قاری نوجوان در جلسه امروز تصریح کرد: آقای لاریجانی با اشاره به پیشینه درخشان شهر مشهد در حوزه فعالیت‌های قرآنی، گفت که باید هم چنین قاریان خوبی از این شهر معرفی شوند.

پژمانفر در پایان اظهار کرد: مشهد مقدس از گذشته خاستگاه قاریان برجسته‌‌ای بوده و ظرفیت‌های زیادی در این شهر برای رشد و تربیت نخبگان قرآنی وجود دارد.

انتهای پیام   

captcha