«آن سوی ابرها» اکران نشد
کد خبر: 3693474
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

«آن سوی ابرها» اکران نشد

گروه هنر ــ فیلم سینمایی «آن سوی ابرها» ساخته مجید مجیدی به اکران عمومی نرسید. این فیلم قرار بود از امروز دوم اسفندماه روی پرده رود.

«آن سوی ابرها» اکران نشد

به گزارش ایکنا، طبق اعلام قبلی، قرار بود فیلم سینمایی «آن سوی ابرها» از امروز دوم اسفندماه در سینماهای کشور اکران عمومی شود، حتی در آیین افتتاحیه آن قرار بود در کنار کارگردان (مجید مجیدی)، محمدرضا گلزار بازیگر سینما نیز حضور داشته باشد، اما طبق جدیدترین اخبار اکران این کار سینمایی تا پایان سال 96 ممکن نخواهد بود. این فیلم قرار است در ایران هم به صورت دوبله هم به شکل زیرنویس به نمایش درآید.

در اظهار نظری از که از سوی مدیر روابط عمومی این فیلم صورت گرفته، دلیل این تاخیر، آمده نشدن نسخه دوبله فیلم عنوان شده است. برای همین سعی خواهد شد با صرف زمان کافی در زمان خوبی فیلمی روی پرده رود. این فیلم در ستایس مقام انسان و عشق است و در آن به وفور به گرایشات مذهبی مردم هند پرداخته می‌شود. در این کار تمامی بازیگران اهل کشور هند هستند.

این فیلم داستان پسری به نام امیر با بازی «ایشان کاتار» یک خلافکار و توزیع‌کننده مواد مخدر است که در طی تعقیب و گریز پلیس به رختشورخانه‌ای فرار می‌کند که خواهرش تارا در آن کار می‌کند. تارا به کمک یکی از همکاران مردش به نام «آکشی» برادرش و مواد مخدر او را از دید پلیس پنهان می‌کند و…

عوامل فیلم سینمایی «آن سوی ابرها» عبارتند از؛ نویسنده فیلمنامه مجید مجیدی و مهران کاشانی، موسیقی: ای. آر. رحمان، تدوین: حسن حسندوست، صداگذار: محمدرضا دلپاک، مدیر فیلمبرداری: آنیل مهتا، صدابردار: گیسی مایکل، طراح صحنه: منسی دروو مهتا و طراح لباس: پایال سلوجا، بیبی زیبا میرایی.

انتهای پیام

captcha