4 انتصاب جدید در حوزه مدیریت آموزش و پرورش لرستان
کد خبر: 3693476
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

4 انتصاب جدید در حوزه مدیریت آموزش و پرورش لرستان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در احکام جداگانه‌ای سرپرستان آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان خرم‌آباد، پلدختر، رومشکان و کوهنانی را منصوب کرد.

به گزارش ایکنا از لرستان، خدانظر دریکوند، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در حکمی با تقدیر از زحمات مجتبی بهمنیان، نورالدین دریکوند را به‌عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‌آباد منصوب کرد.
نورالدین دریکوند که مهندسی عمران دارد، در مدت 26 سال خدمت در دستگاه تعلیم و تربیت به‌عنوان هنرآموز، مدیر هنرستان یخچال‌سازی و معاون آموزشی آموزش و پرورش ناحیه دو انجام وظیفه کرده است.
وی همچنین با تقدیر از رضا شاه‌مرادی در مدت تصدی سرپرستی آموزش و پرورش پلدختر ،عزت‌الله بیرانوندی فرزند شهید اسدالله بیرانوندی را به‌عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش این شهرستان منصوب کرد .
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان همچنین در حکم دیگری با تقدیر از میرشاد امرایی، رئیس سابق آموزش و پرورش کوهنانی صیدمحمد گراوند را به‌عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش این منطقه منصوب کرد. گراوند که 26 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دارد و سوابقی همچون دبیری، مدیری مراکز آموزشی و کارشناس آموزش را در کارنامه کاری خود دارد.
دریکوند در آخرین حکم با تقدیر از زحمات عبدالرضا خسروی، سرپرست سابق آموزش و پرورش رومشکان باقر بازوند را به‌عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش رومشکان منصوب کرد.

انتهای پیام

captcha