حراج آثار هنری نفيس ايرانی و اسلامی به نفع کودکان بيماری‌های خاص
کد خبر: 3693483
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
با ارائه بزرگترین قرآن جهان؛

حراج آثار هنری نفيس ايرانی و اسلامی به نفع کودکان بيماری‌های خاص

گروه هنرــ نمایشگاه و حراج آثار نفيس از هنرمندان برجسته ایران به نفع كودكان بيمار بی‌بضاعت و بی‌سرپرست در هتل همای تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی مؤسسه خیریه «زنجیره امید»، این نمایشگاه توسط مؤسسه خیریه «زنجیره امید» که از سال ۸۶ در رشته‌های قلب، ارتوپدی و ترمیمی برای کودکان زیر ۱۸ سال فعالیت می‌کند، با همکاری مجموعه‌داران و گالری‌داران برگزار می‌شود.

مریم مرعشی؛ مدیر مؤسسه «زنجیره امید» که دومین حراج آثار هنری را برگزار می‌کند، درباره این نمایشگاه گفت: هنرمند خالق است و این دومین باری است که هنرمندان این مرز و بوم به حلقه زنجیره امید این کودکان وارد شده‌اند.

لازم به ذکر است آثار ارائه شده در این نمایشگاه از زیباترین آثار هنری ایرانی - اسلامی است که مجموعه‌داران و کلکسیونر‌ها ضمن مشارکت در این کار خیر، آنها را به مجموعه‌های خود اضافه کنند.

یکی از آثار ارائه شده در این نمایشگاه بزرگترین و کوچکترین قرآن مطلای جهان در ابعاد ۹۱ در ۱۴۹ و ۱۶ در ۱۲ سانتیمتر  است.

نمایشگاه آثار این حراجی، ساعت 10 صبح امروز؛ چهارشنبه 2 اسفند افتتاح شده وعلاوه بر امروز، فردا  پنجشنبه نیز از ساعت 10 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

ضمناً مراسم حراج و چکش‌خوری آثار هنری نیز جمعه 4 اسفند از ساعت 16 تا 21 برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در آن به سالن زمرد هتل هما واقع در میدان ونک، خیابان خدامی  مراجعه نمایند.

انتهای پیام

 

captcha