اعلام نتایج پنجمین مسابقات قرآن مسجد امام زین‌العابدین(ع) دزفول
کد خبر: 3693499
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

اعلام نتایج پنجمین مسابقات قرآن مسجد امام زین‌العابدین(ع) دزفول

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ نتایج پنجمین مسابقات قرآن کانون فرهنگی ـ هنری مسجد امام زین‌العابدین(ع) دزفول در بخش آقایان اعلام شد.

به گزارش ایکنا از خوزستان، پنجمین دوره مسابقات قرآن کانون فرهنگی هنری مسجد امام زین‌العابدین(ع) دزفول شب گذشته 1 اسفندماه در شهرک خیبر این شهرستان برگزار شد.

نعمت حمدی مسئول کانون فرهنگی ـ هنری مسجد امام زین العابدین(ع) دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد، اعلام کرد: در بخش آقایان که در مسجد زین العابدین(ع) شهرک خیبر برگزار شد، 74 نفر در سه رشته حفظ، ترتیل‌ و قرائت قرآن کریم شرکت کردند.

وی نتایج این مسابقات در دو بخش زیر 16 سال و بالای 16 سال را به این ترتیب اعلام کرد: در رشته حفظ زیر 16 سال به ترتیب: رضا آل‌کثیر، محمدجواد امیری‌اصل و حسین حمدانی اول تا سوم شدند. در بخش بالای 16 سال این رشته نیز سید مصطفی تفاخ و سید ابراهیم حسینی‌نیا اول و دوم شدند.

حمدی ادادمه داد: در رشته ترتیل زیر 16 سال، محمد رومنا رتبه اول، ابوالفضل محمدپور و محمدمهدی محمدی مشترکاً رتبه دوم، سید امین تفاخ و سجاد آل‌کثیر مشترکاً رتبه سوم را به دست آوردند. در بخش بالای 16 سال نیز هادی اسماعیلی و حسن بداوی مشترکاً رتبه اول، کاظم رسول‌چاپاویان رتبه دوم و محمد آلبوحمدان و مهدی ستاری مشترکاً رتبه سوم را کسب کردند.

این فعال قرآنی گفت: در رشته قرائت تحقیق بالای 16 سال، محمود منصوری‌نیا، مهدی رویطی‌فر و مجاهد بنی‌عگبه به ترتیب اول تا سوم شدند. در بخش زیر زیر 16 سال نیز ابوالفضل بهشادیان، سید محمد پرواز و محمدرضا ستاوی رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

مسئول کانون فرهنگی ـ هنری مسجد امام زین العابدین(ع) دزفول گفت: شرکت‌کنندگان از روستاهای شهرستان شوش و دزفول در این مسابقه شرکت کردند. نتایج مسابقات بخش بانوان نیز که همزمان در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) روستای خیبر برگزار شد، به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام

captcha