کمک یک میلیارد ریالی خیّرین بروجردی برای آزادی مددجویان نیازمند
کد خبر: 3693506
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

کمک یک میلیارد ریالی خیّرین بروجردی برای آزادی مددجویان نیازمند

گروه اجتماعی: رئیس زندان بروجرد با شااره به عضویت 50 خیّر در مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان، گفت: خیرین بروجردی امسال برای آزادی 42 نفر از زندانیان نیازمند 100 میلیون تومان کمک کردند.

به گزارش ایکنا از لرستان، احمد معتقد، رئیس زندان بروجرد سه‌شنبه، یکم اسفند در جلسه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان بروجرد که در سالن جلسات زندان برگزار شد، گفت: در حال حاضر بیش‌از 50 نفر از خیرین با این مجمع همکاری لازم را دارند و در طول سال خدمات به خانواده‌های زندانیان ارائه می‌شود.
وی اضافه کرد: این مجمع در نظر دارد تا به خانواده‌های ضعیف زندانیان نیازمند با کمک خیرین همکاری لازم را داشته باشد که از ابتدای امسال تاکنون 42 زندانی به آغوش خانواده بازگشته‌اند.
معتقد اضافه کرد: کل بدهی این تعداد زندانی 400 میلیون تومان بوده که از ابتدای سال‌جاری تاکنون با کمک خیرین یک‌صد میلیون تومان برای آزادی این زندانیان جمع‌آوری شده و 300 میلیون تومان آن نیز از طریق رضایت شاکی انجام شده است.
رئیس زندان بروجرد ادامه داد: امسال با کمک خیرین دو نوبت سبد کالا به خانواده زندانیان تحت‌پوشش انجمن در فروردین‌ماه و به‌مناسبت نوروز و در مهرماه به‌مناسبت بازگشایی مدارس اهداء شده که سبدهای حمایتی حاوی مواد غذایی، کارت هدیه، لوازم‌التحریر و البسه بوده است.

آزادی 44 نفر از زندانیان ناتوان بروجرد طی امسال

در ادامه علی معظمی، رئیس کمیته امداد بروجرد از آزادی 44 نفر از زندانیان ناتوان در سال 96 خبر داد و گفت: کمیته امداد در این بخش با تمام توان همکاری لازم را دارد و تلاش می‌شود تا در این راستا به کمک زندانیان و خانواده‌های آنها شتافت.
علی کورانی‌فر، فرماندار بروجرد نیز در این جلسه، گفت: رسیدگی به وضعیت معیشتی اقشار ضعیف جامعه وظیفه انسانی است و خوشبختانه خیرین شهرستان بروجرد در تمامی زمینه‌ها سرآمد و دارای نام و توان هستند.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ه ز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۰:۴۲
0
0
سلام وخسته نباشی به همه خیرین عزیز لطفا شماره حساب کمک های مردمی را اعلام نمایید
captcha