بهینه‌ساری نمازخانه‌های بین‌راهی لرستان
کد خبر: 3693525
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
آریایی مطرح کرد:

بهینه‌ساری نمازخانه‌های بین‌راهی لرستان

گروه فرهنگی ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در ایام نوروز تجهیز و ساماندهی نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی لرستان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایکنا از لرستان، رضا آریایی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، امروز چهارشنبه، دوم اسفندماه، در جلسه ستاد خدمات‌رسانی سفرهای نوروزی لرستان که در معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان برگزار شد، با تاکید بر توجه فرمانداران شهرستان‌های لرستان به وضعیت و بهداشت نمازخانه‌های بین‌راهی لرستان، اظهارکرد: جبران کاستی‌ها و بهینه کردن شرایط نمازخانه‌های بین‌راهی لرستان در سطح شهرستان‌های استان امری ضروری است.
وی با تاکید بر افزایش حضور پزشکان متخصص در ایام نوروز گفت: نظارت علوم پزشکی بر حضور متخصصان در ایام تعطیل بیشتر شود این در حالی‌است که توجه به بهداشت و سلامت رستوران‌های بین‌راهی و نوع لباس متحدالشکل آن‌ها توسط علوم پزشکی ضروری است.
آریایی با تاکید بر ضرورت استفاده از سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه محیط زیست و طبیعت، ادامه داد: مردم لرستان علاقمند به استفاده از طبیعت هستند، این در حالی است که با استفاده از ظرفیت‌های مردمی فعال در حوزه محیط زیست، و در اختیار قرار دادن کیسه‌های زباله برای مسافران، می‌توان در حفاظت از طبیعت و منابع طبیعی فرهنگ سازی کرد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه تجهیز نمازخانه‌ها یه تعویض موکت کف آن‌‌ها زیاد هزینه‌بر نخواهد بود، افزود: کمیته‌ای متشکل از راهداری، ستاد اقامه نماز و فرمانداری‌های شهرستان‌های استان، بر وضعیت نمازخانه‌های لرستان نظارت شود.
وی با تاکید بر واحد بودن بروشورهای معرفی استان، تصریح کرد: تمام دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات نوروز، هر آن‌چه که برای راهنمایی مسافران نیاز به انتشار دارد را در اختیار اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری استان قرار دهند.
آریایی در خصوص جمع‌آوری متکدیان و معتادین در ایام نوروز، گفت: بسیاری از متکدیان لرستانی نیستند و در این ایام باید با همکاری شهرداری و بهزیستی ساماندهی شوند.

انتهای پیام

captcha