قدردانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد از حضور هزاران نفری مردم در تشییع شهدای گمنام
کد خبر: 3693541
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

قدردانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد از حضور هزاران نفری مردم در تشییع شهدای گمنام

گروه معارف-رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد ازحضور هزاران نفری بانوان فاطمی،هیئت های مذهبی وکانون مداحان شهرستان در مراسم دسته روی سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و تشییع جنازه شهدای گمنام تقدیرکرد.

به گزارش ایکنا، حجت الاسلام ناصر هدایتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد، با بیان اینکه در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)مرکز استان میزبان 6 شهید دوران دفاع مقدس بود افزود:حضور هزاران نفری هیئت های مذهبی،کانون مداحان و بانوان فاطمی شهرستان در این دو مراسم بی نظیر بود و این مراسم همچون گذشته پرشور و درخور شأن برگزار شد که شایسته تقدیر و تشکر است.

وی تصریح کرد:هیئت عزاداری بانوان فاطمی شهرستان با برخورداری از ظرفیت بالا و جایگاه ویژه در جامعه می تواتند نقشی پررنگ و اثرگذار در ارتقای نقش فعالانه بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی و جهت دهنده در فرهنگ عفاف و حجاب باشد.

گفتنی است مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تشییع جنازه شهدای گمنام در مرکز استان با حضور هزاران نفری مردم،هیئت های مذهبی،مداحان و ذاکران اهل بیت(ع)،هیئت عزاداری بانوان فاطمی و مسئولین استانی و شهرستانی از محل مسجد انقلاب آغاز و در میدان شهید کلاته بجنورد پایان یافت.
انتهای پیام

captcha