فردا؛ زمان افتتاح جشنواره استانی«قرآن و عترت» در دهدشت
کد خبر: 3693553
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

فردا؛ زمان افتتاح جشنواره استانی«قرآن و عترت» در دهدشت

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون ارشاد اسلامی کهگیلویه عنوان کرد: فردا، سوم اسفندماه جشنواره استانی قرآن و عترت(مسابقات قرآنی) ساعت 9 صبح در دهدشت افتتاح می‌شود.

عبدالکریم عبودی، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: فردا، سوم اسفندماه جشنواره استانی قرآن و عترت(مسابقات قرآنی) ساعت 9 صبح در کوی آزادگان، مجتمع فرهنگی ـ هنری ارشاد اسلامی دهدشت با حضور رضا دهبانی‌پور، مدیرکل ارشاد اسلامی استان افتتاح خواهد شد.
وی شناسایی و معرفی نخبگان و استعدادهای قرآنی به ویژه در گروه سنی نوجوانان و جوانان وایجاد انگیزه در میان عموم جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت را از اهداف این جشنواره ذکر کرد.
معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه بخش‌های جشنواره را قرائت، ترتیل ویژه برادران و حفظ ۱ تا ۵ جزء، حفظ ۵ تا ۱۰ جزء، حفظ ۱۰ تا ۲۰ جزء ، حفظ ۲۰ تا ۲۵ جزء و حفظ کل با شرکت 120 نفر عنوان کرد.
عبودی با بیان اینکه به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایز نفیسی اهدا می‌شود، افزود: شرکت در تمامی رشته‌های آزمون برای تمامی داوطلبان مرد و زن بدون هرگونه محدودیت سنی آزاد است، ضمن اینکه هر داوطلب از میان رشته‌های آزمون مجاز به انتخاب یک رشته است.
وی در ادامه یادآور شد: 8 گروه تئاتر خیابانی در موضوعات قرآنی نیز به دبیرخانه ارسال شده که شنبه، پنجم اسفندماه داوری خواهند شد، ضمن اینکه 3 گروه برگزیده و در اختتامیه جشنواره در یاسوج تجلیل می‌شوند.
انتهای پیام

captcha