«۵ اردیبهشت۹۷» افتتاح رسمی تبریز ۲۰۱۸/ اطلاع رسانی مهم‌ترین ضرورت است
کد خبر: 3693576
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

«۵ اردیبهشت۹۷» افتتاح رسمی تبریز ۲۰۱۸/ اطلاع رسانی مهم‌ترین ضرورت است

گروه اجتماعی- رئیس افتخاری شورای ملی سیاست گذاری «تبریز 2018» گفت: افتتاح رویداد تبریز 2018 به پنجم اردیبهشت ماه سال 97 موکول شد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا نعمت‌زاده، رئیس افتخاری ستاد ملی سیاست‌گذاری تبریز۲۰۱۸ امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ که با حضور نماینده دولت، استاندار آذربایجان‌شرقی، شهردار تبریز و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد، گفت: پیش از این قرار بود دوم یا سوم فروردین ۹۷ به عنوان روز افتتاح رویداد تبریز ۲۰۱۸ باشد، اما با توجه به برنامه سفر خارجی رئیس جمهور در چهارم فروردین، این زمان‌بندی میسر نشد.

«۵ اردیبهشت۹۷» افتتاح رسمی تبریز ۲۰۱۸/ اطلاع رسانی مهم‌ترین ضرورت است

وی افزود: بعد از رایزنی‌های متناوب از دفتر ریاست محترم جمهوری نهایتا مقرر شد افتتاح تبریز ۲۰۱۸ در تاریخ پنجم اردیبهشت۹۷ باشد.

نعمت‌زاده، همچنین گفت: رویداد تبریز ۲۰۱۸ یک برنامه مردمی است و منافع آن در خدمت بخش خصوصی است، از این رو ضروری است تا مسئولان با زمینه‌سازی لازم و تقسیم کار اصولی، بخش خصوصی را وارد عمل کنند.

رئیس افتخاری ستاد ملی سیاست‌گذاری «تبریز۲۰۱۸» با اشاره به برنامه‌های انجام یافته در خصوص تبریز ۲۰۱۸ یادآور شد: کارهای انجام‌شده قابل‌تقدیر است اما باید در سطح ملی و بین‌المللی فعال‌تر باشیم، به نحوی که نمود کار، در سایر کلان‌شهرها به خصوص تهران، برجسته تر باشد.

نعمت زاده ادامه داد: اطلاع رسانی مهم‌ترین ضرورت تبریز ۲۰۱۸ است و همه دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت‌های خود در راستای اطلاع رسانی جاذبه‌های گردشگری و طبیعی تبریز و همچنین استان استفاده کنند.

وی با اشاره به پتانسیل‌های تبریز یادآور شد: صنایع تبریز، به خصوص صنایعی که با هنر در آمیخته، مثل صنعت فرش و کفش، از جذابیت‌های گردشگری تبریز است و باید تورهای گردشگری را به سمت بازدید از این صنایع، هدایت کرد.

captcha