آغاز ثبت‌نام مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی هنر
کد خبر: 3693594
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۷

آغاز ثبت‌نام مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی هنر

گروه دانشگاه ــ ثبت‌نام دوره‌های آموزشی هنر ویژه بهار 97 مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی هنر با سرفصل‌هایی جدید و کاملا کاربردی و با رویکرد عملی و کسب مهارت آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر با اعلام این خبر، گفت: این مرکز زیرساخت‌های آموزشی لازم برای فراگیری مهارت محور دوره‌های آموزشی تخصصی و کاربردی هنری را برای ترم بهار 97 فراهم کرده و با استفاده از استادان کارآزموده، فضایی کیفی و استاندارد مهیا کرده تا جوانان و علاقه‌مندان به دوره‌های هنری را در فراگیری رشته هنری مورد نظرشان یاری کند.

 محدثه خلیلی با اشاره به ضرورت و اهمیت کسب در رشته‌های هنرهای کاربردی، افزود: جوانان جویای کار، با داشتن مهارت ها و دانش تخصصی و کاربردی در یکی از رشته‌های هنری، می توانند جذب بازار کار شوند.

وی جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر را یکی از مراکز قدیمی و با سابقه در امر آموزش هنرهای تخصصی و کاربردی دانست که با ارایه مدرک معتبر و قابل ترجمه، کلاس ها و دوره‌های آموزشی هنر را به دو صورت ترمیک و تک درس برگزار می کند.

مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر تصریح کرد: ما سعی کرده ایم سرفصل‌های دوره‌های آموزش هنر را به روز رسانی، کاربردی و خلاصه سازی کنیم تا موضوع مهارت اندوزی فراگیران بهتر و بیشتر انجام شود.

خلیلی افزود: این مرکز در سه ماهه بهار 97 دوره­‌های آموزشی الگوسازی و دوخت لباس، طراحی، عکاسی دیجیتال، طراحی لباس، طراحی طلا و جواهرات، نقاشی، گرافیک، تصویر سازی، دوخت‌های سنتی، سفالگری، نرم افزارهای هنر و معماری، طراحی و چاپ پارچه، پتینه و نقاشی دیواری، چرم دست دوز، تربیت مربی هنر کودک، معماری و دکوراسیون داخلی، خوشنویسی، نازک کاری چوب و معرق چوب، قلم‌زنی، مینا و نقاشی خانه‌بندی و ساخت زیورآلات ارایه شده و آماده پذیرش و ثبت نام عموم علاقمندان و جوانان دانشجو است.

مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی هنر زمان شروع کلاس‌های آموزشی ترم بهار را 20 فروردین ماه اعلام کرد و ادامه داد: ثبت‌نام در دوره‌ها به‌صورت الکترونیکی و از طریق وب سایت www.jdart.ir  امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

captcha