مدیرکل جدید ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی معرفی شد
کد خبر: 3693602
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

مدیرکل جدید ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی معرفی شد

گروه اجتماعی- «ایوب بهتاج» به عنوان مدیر کل جدید ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی معرفی و از زحمات جمشید نظمی در این مسئولیت تجلیل شد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، امروز ظهر «ایوب بهتاج» به عنوان مدیر کل جدید ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی معرفی و از زحمات جمشید نظمی در این مسئولیت تجلیل شد.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی معرفی شد

امیر رضا خادم،معاون وزیر ورزش و جوانان دراین مراسم، گفت: ورزش بانوان در کشور رشد خوب و چشمگیری داشته است تا جایی که در ورزش قهرمانی شاهد افتخار آفرینی بانوان در سطح جهانی بوده‌ایم.

وی افزود: رشد بانوان در ورزش‌های همگانی و قهرمانی به حدی بوده است که اگر آمارها را بررسی کنیم و تطبیق دهیم می بینیم که رشد بانوان از آقایان بیشتر شده، لذا باید شرایط را فراهم کنیم تا در حوزه ورزش همگانی بانوان، حداکثر استفاده را داشته باشیم.

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان همچنین خاطرنشان کرد: مسئولان می‌توانند با بسترسازی و فراهم کردن امکانات لازم مسیر پیشرفت جامعه و جوانان را هموار و موفقیت آنان را تضمین کنند.

وی توجه بیش از پیش به پیشکسوتان ورزش را خواستار شد و گفت: از مدیر کل جدید ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی انتظار داریم خوش استقبال و خوش بدرقه باشند تا اتفاقات خوبی در ورزش استان رخ دهد.

رحیم شهرتی‌فر, معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی هم با اشاره به اینکه توانمدی‌های جوانان در ورزش درسه بعد، ورزش همگانی ، تربیتی، آموزشی و قهرمانی برای کشور حائز اهمیت است, گفت: جوانان ما به فکر افتخار آفرینی برای کشورمان در صحنه‌های مختلف، اعم از علمی و فرهنگی و همین طور ورزشی هستند و از نظر استعداد ذاتی و نعمت خدادادی در سطح خوبی قرار دارند به همین خاطر باید احساس مسئولیت بیشتری در قبال آنان داشته باشیم .

وی، یاد آورشد: استان آذربایجان شرقی پتانسیل و امتیازهای ویژه‌ای داشته و در همه زمینه‌ها تاثیر گذار بوده، به ویژه در ورزش و قهرمان پروری همیشه موفق عمل کرده است.

captcha