دستگاه‌های اجرایی با دید مثبت تسهیلات كارآفرینان را تأمین كنند
کد خبر: 3693616
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
تبادار:

دستگاه‌های اجرایی با دید مثبت تسهیلات كارآفرینان را تأمین كنند

گروه سیاست و اقتصاد ـ استاندار فارس با تأكید بر لزوم فراهم كردن فضای كسب و كار و كارآفرینی تأكید كرد كه دستگاه‌های اجرایی باید با دید مثبت تسهیلات كارآفرینان را تامین كنند.

به گزارش ایكنا از فارس، اسماعیل تبادار، استاندار فارس امروز، 2 اسفند در شورای گفت‌وگوی این استان با بیان اینکه كسی نمی‌خواهد فضای كسب‌وكار و مجموعه‌های كارآفرینی با مخاطراتی مواجه شود، گفت: اگر دستگاه‌های متولی موظف به حل مشكلات واحدهای تولیدی و صنعتی و سرمایه‌گذاران باشند، نیازی به تشكیل كارگروه نخواهد بود.
وی با تأكید بر كاهش كارگروه‌های مربوط به رفع موانع واحدهای تولیدی و صنعتی استان، افزود: دستگاه‌های اجرایی باید با دید مثبت تسهیلات كارآفرینان را تامین كنند.
استاندار فارس با بیان اینكه شورای گفت‌وگو فرصتی مناسب برای حل بخشی از مشكلات واحدهای تولیدی است، ابراز امیدواری كرد كه وضعیت فارس در زمینه بهبود فضای كسب و كار و بخش خصوصی در كشور ارتقا یابد.
وی با یادآوری مجدد اینكه در جریان همه مشكلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان است، گفت: متأسفانه امروز در كشور گرفتار ابعاد مختلف سیستم بیمه‌ای، بانكی و...هستیم و سرمایه در گردش تعریف شده با سود بازگشت همخوانی ندارد.
استاندار فارس با اشاره به ثابت بودن برخی مؤلفه‌های رتبه‌ای بخش خصوصی استان در فصول مختلف سال توسط مركز پژوهش‌های اسلامی و اتاق بازرگانی ایران، گفت: جامعه آماری تنها در یك سال می‌تواند گویای وضعیت موجود باشد و پس از آن باید شاخص‌های دیگری در این نمونه آماری به كار گرفت.

انتهای پيام

captcha