رسالت ما در معرفی شخصیت شهید املاکی به جامعه سنگین است
کد خبر: 3693621
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
فرمانده سپاه قدس گیلان:

رسالت ما در معرفی شخصیت شهید املاکی به جامعه سنگین است

گروه اجتماعی: سردار عبدالله پور عنوان کرد: امروز بسیاری از افراد جامعه هنوز نمی دانند که پیکر مطهر شهید املاکی به وطن بازنگشته است که این موضوع رسالت ما را در معرفی این شخصیت بزرگوار سنگین تر می کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان امروز، 2 اسفند در سومین جلسه هماهنگی مراسم یادواره سردار شهید «حسین املاکی» که در سالن جلسات مجتمع فرهنگی شاهد و ایثار رشت برگزار شد، منطق شهید را کار برای رضای خدا دانست و اظهار کرد: اگر همه ما فقط برای کسب رضایت الهی کار انجام دهیم، هیچ کاری روی زمین باقی نمی ماند.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مهمترین اهداف برگزاری یادواره شهدا عنوان کرد و افزود: سردار شهید «حسین املاکی» برای گیلان یک شخصیت خاص است و هرچقدر پیرامون این شهید بزرگوار کار کنیم، کم است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نسل جوان و نوجوان نیازمند آشنایی با دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت است، عنوان کرد: امروز بسیاری از افراد جامعه هنوز نمی دانند که پیکر مطهر شهید املاکی به وطن بازنگشته است که این موضوع رسالت ما را در معرفی این شخصیت بزرگوار سنگین تر می کند.

رسالت ما در معرفی شخصیت شهید املاکی به جامعه سنگین است

سردار عبدالله پور از انجام هماهنگی های لازم جهت حضور سردار سلامی، جانشین فرماندهی سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی در مراسم یادواره شهید املاکی خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط منطقه و پیروزی های جبهه مقاومت، حضور سردار سلامی در گیلان اثرگذار خواهد بود. قطعا مجموعه سپاه قدس استان همه تلاش خود را می کند تا مراسم به خوبی و باشکوه برگزار شود.

سردار مصطفی پور، فرمانده تیپ میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه شهرستان لنگرود نیز، یادآور شد: شهدای دفاع مقدس با ایثار و فداکاری جانشان را نثار اسلام و انقلاب اسلامی کردند و لذا وظیفه ماست که این رشادت ها را به جامعه منتقل کنیم.

captcha