مردم همیشه از هنرهای فاخر اسلامی استقبال می‌كنند/ لزوم تداوم نمایش‌هایی نظیر «خاتون آب و آیینه»
کد خبر: 3693625
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
اژدری:

مردم همیشه از هنرهای فاخر اسلامی استقبال می‌كنند/ لزوم تداوم نمایش‌هایی نظیر «خاتون آب و آیینه»

گروه فرهنگی ـ رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با اشاره به استقبال مردم از نمایش‌های چند رسانه‌ای نظیر «خاتون آب و آیینه» گفت: : مردم ما هرچقدر هم مشكلات و گرفتاری داشته باشند باز در مباحثی كه به اصل و ریشه‌‌شان و مباحث اعتقادی باز می‌گردد، همیشه از این برنامه‌های فاخر هنری اسلامی استقبال می‌كنند.

مصطفی اژدری، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در حاشیه اكران نمایش «خاتون آب و آیینه» در شیراز در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، این نمایش را بسیار اثرگذار و مناسب ارزیابی كرد و گفت: اعتماد بسیار خوبی كه فرمانده سپاه فجر به دوستان بسیج هنرمندان در قضیه كارهای عمیق و تأثیرگذار هنری كرده‌اند، تاكنون جواب داده است.

قطعاً نیت خالص، موجب افزایش كیفیت و گیرایی كارهای هنری می‌شود
وی با یادآوری اهمیت نیت خالص در انجام كارهای فاخر هنری ارزشمند و اسلامی گفت: قطعاً تا نیت خالص و عزم راسخی در این قضیه پشت كار نباشد كار آن كیفیت و گیرایی خود را نخواهد داشت.
اژدری با اشاره به اجرای موفق نمایش چند رسانه‌ای «فصل شیدایی» نیز گفت: همكاران بسیج هنرمندان با اجرای چنین كارهایی نشان دادند كه می‌توانند كارهای فاخری در سطح ملی را انجام دهند.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس همچنین به استقبال گسترده مردم از این نمایش‌ها اشاره كرد و گفت: مردم ما هرچقدر هم مشكلات و گرفتاری داشته باشند باز در مباحثی كه به اصل و ریشه‌‌شان و مباحث اعتقادی باز می‌گردد همیشه از این برنامه‌های فاخر هنری اسلامی استقبال می‌كنند.

استقبال تمام سلیقه‌ها از نمایش «خاتون آب و آیینه»
وی اظهار كرد: طبق بازخوردگیری كه انجام شده است، مشاهده كردیم كه تمام سلیقه‌ها و دیدگاه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی از این نمایش‌ها استقبال می‌كنند و این نشان می‌دهد كه انجام چنین كارهایی جواب می‌دهد.
اژدری ضمن قدردانی از تیم بسیج هنرمندان برای انجام چنین كارهایی ابراز امیدواری كرد كه برای چهارده معصوم و پیامبران چنین برنامه‌هایی اجرا كنند چرا كه قطعاً تأثیرگذار خواهد بود.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس یادآور شد: بحمد الهی فرمانده سپاه فجر فارس، به نمایندگی از فرماندهی كل قوا در بحث سپاه استان و همانند ایشان، به انجام كارهای هنری فاخر ارزشمند اسلامی اعتقاد دارند و این اعتقاد هم تاكنون جواب داده است و امیدواریم انجام چنین كارهایی در سال‌های آینده تداوم یابد.

قدردانی از پوشش مناسب رسانه‌ای ایكنا
وی در بخش پایانی سخنان خود از خبرگزاری ایكنا به دلیل پوشش مناسب رسانه‌ای این نمایش‌های هنری مذهبی قدردانی كرد و گفت: ایكنا به عنوان یكی از رسانه ارزشمند اسلامی كه ما را در انجام چنین كارهایی یاری می‌دهد، همیشه چشم و چراغ ما بوده است و قطعاً اگر پوشش مناسب رسانه‌ای نباشد، كارهای این چنینی هم موفق نمی‌شود.
انتهای پیام

captcha