«خاتون آب و آیینه» توانست هدف كلی مكتب اسلام را به نمایش بگذارد
کد خبر: 3693630
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
خرمی:

«خاتون آب و آیینه» توانست هدف كلی مكتب اسلام را به نمایش بگذارد

گروه فرهنگی ـ مسئول تأمینی سپاه فجر فارس اعتقاد دارد كه نمایش چند رسانه‌ای«خاتون آب و آیینه» توانسته آنچه كه هدف كلی مكتب اسلام را به خوبی به نمایش بگذارد.

احسان‌الله خرمی، مسئول تأمینی سپاه فجر فارس در حاشیه اكران نمایش چند رسانه‌ای «خاتون آب و آیینه» در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، اجرای چنین نمایشی را در ایام فاطمیه سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی را یكی از بركاتی دانست كه خداوند شامل حال مردم شیراز كرده است.
وی افزود: در نمایش «خاتون آب و آیینه» یادآوری ظلم‌هایی كه به خاندان عصمت و طهارت(ع) وارد شده است، را مشاهده می‌كنیم و هنرمندان هم به خوبی این صحنه‌ها را به نمایش گذاشته‌اند.
خرمی ضمن برشمردن بخش‌هایی از زندگی حضرت زهرا(س) گفت: به طور كلی نمایش «خاتون آب و آیینه» توانست آنچه كه هدف كلی مكتب اسلام را به خوبی به نمایش بگذارد یعنی بعد از تمام وقایعی كه در تاریخ اسلام بر خاندان عصمت و طهارت(ع) گذشت، در نهایت منجی عالم بشریت ظهور خواهد كرد و صالحان وارث زمین خواهند شد و این ندای كلی است كه این نمایش توانست به خوبی آن را به نمایش بگذارد.
مسئول تأمینی سپاه فجر فارس در ادامه نقش هنر را برای انتقال مفاهیم والای اسلامی یادآور شد و گفت: گاهی اوقات یك تصویر می‌تواند تمام كلماتی كه باید درباره یك واقعه و حادثه بیان شود را در خود دربرمی‌گیرد لذا ما باید از این ظرفیت هنری هم نهایت استفاده را برای انتقال مفاهیم ناب اسلامی ببریم.
انتهای پیام

captcha