فرهنگ ایثار و شهادت با قرآن کریم پیوندی ناگسستنی دارد
کد خبر: 3693635
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹

فرهنگ ایثار و شهادت با قرآن کریم پیوندی ناگسستنی دارد

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد گفت: فرهنگ ایثار و شهادت با قرآن کریم پیوندی ناگسستنی دارد و خدمت در بنیاد بدون توجه به تعالیم انسان ساز این کتاب آسمانی امکان پذیر نیست.

به گزارش ایکنا از یزد، محمدحسن فاضلی، معاون فرهنگی آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد صبح امروز در نشست کارشناسان فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران استان با اشاره به برنامه های این نهاد در راستای ترویج فرهنگ قرآنی اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت با قرآن کریم پیوندی ناگسستنی دارد و خدمت در بنیاد بدون توجه به تعالیم انسان ساز این کتاب آسمانی امکان پذیر نیست.
وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین برنامه های فرهنگی بنیاد گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه ایثارگری است که مورد تاکید مقام معظم رهبری و مسئولان ارشد بنیاد از ابتدا تا کنون بوده است.
فاضلی اضافه کرد: برگزاری مسابقات قرآن در رشته های مختلف با هدف بسط و گسترش و ترغیب خانواده های شهدا و ایثارگران به فراگیری مفاهیم غنی قرآن همواره در دستور کار این معاونت قرار دارد.
معاون فرهنگی آموزشی بنیادشهید و امورایثارگران استان یزد اعلام کرد: مسابقات قرآن کریم در مرحله شهرستان ویژه خانواده ایثارگران هفته اول اسفندماه در شهرستان های مختلف استان در رشته های حفظ، قرائت، مفاهیم، تفسیر و اذان برگزار می شود.

انتهای پیام

captcha