دیدار فرماندهان تیپ 55 هوابرد با خانواده‌های 10 شهید شهرستان داراب
کد خبر: 3693655
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳

دیدار فرماندهان تیپ 55 هوابرد با خانواده‌های 10 شهید شهرستان داراب

گروه اجتماعی ـ جمعی از فرماندهان و مسئولان تیپ 55 هوابرد شیراز با 10 خانواده شهید شهرستان داراب دیدار كردند.

به گزارش ایكنا از فارس، امیر سرتیپ 2 ذبیح‌الله بهمن زیاری فرماندهی، حجت‌الاسلام سیدعباس برهانی ‌نسب رئیس عقیدتی ـ سیاسی و جمعی از مسئولان تیپ 55 هوابرد شیراز به همراه تعدادی از مسئولان شهر داراب امروز، 2 اسفندماه با حضور در منزل 10 شهید والامقام هشت سال دفاع مقدس شهرستان با خانواده‌های این شهدای گلگون كفن دیدار كردند.
بهمن‌زیاری در این دیدارها با بیان اینکه شهدا و جانبازان عزیز در راه پاسداری از مهین اسلامی از تمام هستی و جان خود گذشتند، گفت: امروز وظیفه مسئولان خدمت به این عزیزان و تلاش در جهت کاهش مشکلات خانواده آن‌ها است.
وی افزود: زنده نگه‌ داشتن یاد شهدا باعث زنده نگه‌داشتن روح معنوی در جامعه است و کمترین کار ممكن سرکشی و رسیدگی به خانواده معظم شهداست.
بهمن زیاری در ادامه امنیت و آسایش موجود در این کشور را نتیجه از خودگذشتگی‌ها، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های نیروهای مخلص و فداکار و شهدای گلگون کفن دانست و افزود: ملت بزرگ ایران باید همواره پشتیبان و قدردان این شجاعت‌ها و پایمردی‌ها باشد.
یادآور می‌شود، فرماندهان و مسئولین تیپ 55 هوابرد و مسئولان شهرستان داراب با خانواده معظم سرگرد شهید سید غلام حسینی، سرباز شهید فرج‌الله رهبر، محمد حسین كشاورز، عزیز جعفری، محمد رحیم منصوری، اكبر سلیمی، احمد كارگر، عبدالحسین طبیعی، محمد تقی منصوری، حمید سیامك دیدار كردند.
انتهای پیام

captcha