برپایی دوره بصیرت خانواده‌های كاركنان نزاجا در فارس/ بصیرت در تمام ابعاد زندگی باشد
کد خبر: 3693658
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶

برپایی دوره بصیرت خانواده‌های كاركنان نزاجا در فارس/ بصیرت در تمام ابعاد زندگی باشد

گروه اجتماعی ـ یكصد و سی و هشتمین دوره بصیرت ویژه خانواده‌های كاركنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران منطقه استان فارس برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، یكصد و سی و هشتمین دوره بصیرت ویژه خانواده‌های كاركنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران منطقه استان فارس با هدف تقویت و تحكیم بنیان‌های خانواده و ارتقای بصیرت دینی، علمی و سیاسی خانواده‌ها امروز، 2 اسنفمده با حضور خانواده‌های كاركنان تیپ 55 هوابرد و فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه جنوب شرق نزاجا به پایان رسید.
در این دوره سه روزه كه به میزبانی فرماندهی آماد و پشتیبانی جنوب شرق نزاجا در سالن اجتماعات این یگان برگزار شد، صد نفر از همسران كاركنان این دو یگان شركت كردند.
امیر سرتیپ 2 ذبیح‌الله بهمن زیاری، فرماندهی تیپ 55 هوابرد در مراسم اختتامیه این دوره گفت: برگزاری دوره‌های بصیرت ویژه كاركنان و خانواده‌های آنان از تاكیدات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم كل قوا بوده و این دوره‌ها با هدف ارتقای بصیرت و آگاهی خانواده‌ها برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری، روح همه كارها معنویت و بصیرت دینی و تعمیق اعتقادات و باورهای دینی است و با توجه به اینكه خانواده به عنوان ركن اساسی و تاثیرگذار در تعالی جامعه است، برگزاری چنین دوره‌هایی در راستای افزایش بصیرت و بالا رفتن آگاهی‌های خانواده‌ها و زمینه‌سازی برای استحكام بنای مقدس خانواده و به تبع آن تربیت نسلی شایسته و انقلابی است.
بهمن زیاری با بیان اینكه بصیرت باید در تمامی ابعاد علمی، دینی، سیاسی، اجتماعی و ... باشد، گفت: در طول تاریخ عدم بصیرت و آگاهی باعث گمراهی و انحرافات زیادی شده است.
انتهای پیام

captcha