برگزاری نخستین کتاب عکس در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3693689
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
شیروانی خبر داد:

برگزاری نخستین کتاب عکس در چهارمحال و بختیاری

برگزاری نخستین کتاب عکس در چهارمحال و بختیاری گروه اجتماعی: رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از برگزاری نخستین کتاب عکس در استان خبر داد و گفت: این فراخوان به‌منظور بازنمایی و بازتاب شایسته آثار منحصربه‌فرد عکاسان استان برای ثبت این آثار طراحی و منتشرشده است.

حجت‌الله شیروانی، رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، گفت: فراخوان نخستین «کتاب عکس» به‌منظور بازنمایی و بازتاب شایسته آثار منحصربه‌فرد عکاسان استان برای ثبت این آثار طراحی و منتشرشده است.
وی افزود: مستند اجتماعی، خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی و ویژگی‌های خاص اقلیمی، طبیعی و تاریخی استان چهارمحال و بختیاری از محورهای اصلی فراخوان نخستین «کتاب عکس» است.
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: شرکت در این فراخوان برای کلیه گروه‌های سنی مختلف اعم از حرفه‌ای و آماتور آزاد است و عکس‌ها‌ی ارسالی باید از عکاسان استان و از مناطق استان چهارمحال و بختیاری باشد.
شیروانی بابیان اینکه هر عکاس می‌تواند ۱۵ عکس در هر بخش ارسال کند و عکس‌های ارسالی باید به‌گونه‌ای ویرایش شود که عکس از بین نرفته باشد تصریح کرد: عکس‌های ارسالی نباید شامل هرگونه امضاء، نشان، پاسپارتو، حاشیه، قاب و نشان تصویری باشد.
وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۲۵ اسفندماه جاری در قالب لوح فشرده به حوزه هنری چهارمحال و بختیاری واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه ۵۲ ارسال کنند.

captcha