همایش ایثار، زبان صلح جهانی برگزار می‌شود
کد خبر: 3693691
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
با حضور ظریف؛

همایش ایثار، زبان صلح جهانی برگزار می‌شود

گروه جهاد و حماسه ــ همایش ایثار، زبان صلح جهانی، روز شنبه پنجم اسفندماه در دانشکده زبان و ادبیات خارجی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایکنا، همایش ایثار، زبان صلح جهانی، صبح روز شنبه پنجم اسفندماه با حضور ظریف، وزیر امور خارجه در دانشکده زبان و ادبیات خارجی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

رئیس جلسه این همایش علیرضا ولی‌پور و دبیرعلمی برعهده فرزانه اعظم لطفی است. همچنین کمیته علمی همایش متشکل از اسلام کریمی، فرزانه اعظم‌لطفی، رحیم نریمانی و مجتبی عباسی‌قادی است.

در این همایش تعدادی از اساتید دانشگاه به تبیین و تشریح مفهوم ایثار به‌عنوان گفتمان بین‌المللی و ابزاری کارآمد در عرصه ارتباطات و دیپلماسی جهانی خواهند پرداخت.

محورهای همایش شامل بررسی و معرفی مصادیق عینی ایثار در پیشینه تاریخ ایران، تبارشناسی ارزش‌های پایداری و ایثار در زبان و ادبیات اساطیر کهن، تیپ‌شناسی مراتب ایثار اجتماعی، زبان ایثار و گفتمان صلح جهانی، تحلیل ادبیات صلح و ادبیات پایداری، آسیب‌شناسی فرهنگ ایثار، ایثار و ادبیات صلح و پایداری در هنرهای تجسمی است.

علاقمندان برای حضور در این همایش می‌توانند به دانشکده زبان و ادربیات خارجی واقع در خیابان کارگر شمالی، خیابان شانزدهم(فرشی مقدم) مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha