آغاز ثبت نام دارندگان فيش های حج تمتع تا پایان دی 85
کد خبر: 3693707
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۴
مدیر حج و زیارت گیلان خبر داد:

آغاز ثبت نام دارندگان فيش های حج تمتع تا پایان دی 85

گروه اجتماعی: فعال گفت: دارندگان فيش های حج تا پايان دی 85 می توانند از 8 اسفند با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اظهار کرد: از دارندگان فيش های حج تا پايان دی 85 دعوت می شود به ترتیب اولویت از روز سه شنبه، 8 اسفند 96 با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مشخصات کاروان ها در سامانه مذکور به اطلاع متقاضیان رسیده است، افزود: ترتیب اولویت های فراخوان شده به همراه نشانی دفاتر خدمات زیارتی در شهرستان های هر یک از استان ها در سامانه حج تمتع و پرتال سازمان حج و زیارت استان قابل مشاهده است.

مدیر حج و زیارت گیلان تصریح کرد: اولویت ثبت نام با کسانی است که از 4 بهمن 96 نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه حج اقدام کرده باشند.

آغاز ثبت نام دارندگان فيش های حج تمتع تا پایان دی 85

فعال با بیان اینکه در حج تمتع گذشته 6 کاروان از گیلان شامل 825 زائر طی سه پرواز از رشت به مکه مکرمه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: جهت تسهیل در امر ثبت نام، متقاضیانی که نمی توانند مستقیما از طریق سامانه ثبت نام کنند، هر 51 دفتر خدمات زیارتی استان آمادگی دارند تا ثبت نام زائران را انجام دهند.

وی با بیان اینکه زائران برای اعزام به حج باید دارای گذرنامه بین المللی انفرادی دارای اعتبار تا 25 بهمن 97 باشند، گفت: زائران در ثبت نان قطعی با انتخاب کاروان مورد نظر خود، هزينه كاروان حج را در دو مرحله پرداخت می كنند که بخش اول هزینه سفر مبلغ 10 ميليون تومان است.

captcha