مرزهای مبارزه جمهوری اسلامی با استکبار جهانی گسترش یافته است
کد خبر: 3693758
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

مرزهای مبارزه جمهوری اسلامی با استکبار جهانی گسترش یافته است

گروه فرهنگی- معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت:امروز جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف پیش رفته است، و بعد از سال‌ها و قرن‌ها رزمندگان اسلام در کنار دریای مدیترانه علیه استکبار می‌جنگند.

به گزارش ایکنا از همدان، مصطفی ایزدی معاون ستاد کل نیروهای مسلح  امروز 3 اسفند در مراسم بزرگداشت شهید شاخص سال 96 استان همدان «سردار شهید سعید قهاری سعید» گفت: بزرگداشت شهیدان، بزرگداشت ارزش‌های متعالی است، این شهیدان ارزشمندترین سرمایه وجود خود را تقدیم این نظام کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه این انقلاب، انقلاب ارزش‌هاست، تصریح کرد: مسیر انقلاب اسلامی، شهدا و رزمندگان ما مسیر ولایت و امامت است و حضرت زهرا(س) نیز مجاهد و شهید در راه ولایت بودند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه انقلاب پیش می‌رود و روز به روز بهتر خواهد شد، افزود: راه شهیدان راه ولایت و بزرگداشت شهیدان میثاق با آرمان‌های مقدس آنان است.

مرزهای مبارزه جمهوری اسلامی با استکبار جهانی گسترش یافته است

سردار ایزدی با بیان اینکه بسیج دژ مستحکم انقلاب اسلامی است، ادامه داد: هر کس هر کجا است باید بداند چه رسالتی دارد و در مقابل نفوذ و جنگ نیابتی داخلی باید هوشیار باشیم.

وی با اشاره به بیانات امام راحل که فرمودند مانند امام حسین(ع) وارد این جنگ شدیم و مثل امام حسین(ع) باید به شهادت برسیم، افزود: برای رسیدن به فلاح و زندگی ارزشمند و داشتن نفس مطمئنه باید در مسیر ولایت گام برداشت.

انقلاب اسلامی ما انقلاب جهاد است

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب جهاد است و جهاد فقط به معنی حضور در صحنه‌های جنگ نیست، اضافه کرد: خوشا به حال آنان که متن و محتوای این انقلاب را دریافتند و توانستند به مقامات والا برسند و در تلاش خود دارای نفس مطمئنه شدند.

وی خاطرنشان کرد: علی(ع) بزرگمرد تاریخ اسلام و تشیع می‌فرماید همانا جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند سبحان بر روی خاصان اولیای خود می گشاید.

سردار ایزدی با اشاره به اینکه انسان‌های انقلاب اسلامی پرورش‌یافتگان امام(ره) انسان‌هایی شدند که پیش از شهادت خود می‌دانستند در آینده نزدیک به شهادت می‌رسند، یاد آور شد: این انقلاب اسلامی است که انسان‌ها را در صحنه‌های مختلف می‌سازد.

مردم همدان در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب همواره حضور داشتند

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه هر کسی در هر موقعیتی می‌تواند رهپوی شهید همدانی، شهید قهاری سعید، شهید محمد بروجردی باشد، یاد آور شد: مردم این استان کسانی هستند که نشان دادند در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب همواره حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: شما همدانی‌ها با توجه به داشتن این شهیدان، رزمندگان، سرداران بزرگ، شهید سعید قهاری سعید، شهید همدانی، شهید ترک، شهید ابراهیمی، شهید علی چیت‌سازیان، شهید سردارعلی خوش‌لفظ و شهید احمد شوهانی و ... در کردستان سهم بسزایی داشتند که متفاوت با دیگر عملیات‌های نظامی بود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی باید زندگی شهید خوش‌لفظ را به دنیا ارائه دهد، ادامه داد: شهید خوش‌لفظ یک رزمنده بسیجی همدانی بود که در آتش عشق به شهادت می‌سوخت و این چنین کارنامه‌ای دارد؛ کارنامه او در واقع کارنامه سردار شهید سعید قهاری سعید است.

سردار ایزدی افزود: انسان در مواجهه با شهید سعید قهاری‌سعید احساس می‌کرد با یک نفس مطمئنه مواجه شده چراکه فردی بسیار نجیب، آرام، با اخلاص، بی‌ادعا، سختکوش، اهل تهجد، اخلاق‌خوش، با توضع و مردمی بود.

مرزهای مبارزه جمهوری اسلامی با استکبار جهانی گسترش یافته است

سلوک و رفتار شهید قهاری سعید برای ما الگو است

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه شهید قهاری به همه خانواده‌های شهدا توجه داشت و رسیدگی می‌کرد، ادامه داد: شهید قهاری سعید فردی آرام، شجاع، مدبر و مطیع فرمانده بود.

وی با بیان اینکه شهید قهاری‌سعید در عمق 120 کیلومتری خاک عراق عملیات انجام داد، بیان کرد: امنیتی که در منطقه کردستان، مریوان، کرمانشاه و ... وجود دارد، حاصل تلاش‌های سرداران، رزمندگان، پاسداران، ارتشیان، نیروی انتظامی، پایگاه هوایی ارتش، یگان‌های رزمی زمینی و...این استان بوده است.

وی با بیان اینکه شهید قهاری سعید در جهاد اکمل، جهاد افضل و جهاد کبیر انسان بصیری بود، تصریح کرد: اگر اقدامات ایثارگرانه رزمندگان اسلام در شامات و عراق نبود، امروز باید سرنوشت دیگری می‌داشتیم.

وی با بیان اینکه اکنون کشور در یک وضعیت استوار و پا برجایی قرار گرفته است، یاد آور شد: امروز جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف پیش رفته است، و بعد از سال‌ها و قرن‌ها رزمندگان اسلام در کنار دریای مدیترانه علیه استکبار می‌جنگند.

سردار ایزدی گفت: سردار شهیدسعید قهاری‌سعید از کسانی است که زندگی، سلوک و رفتار ایشان برای ما می‌تواند الگو باشد.

مرزهای مبارزه جمهوری اسلامی با استکبار جهانی گسترش یافته است

انتهای پیام

captcha