جانبازان و ایثارگران؛ پشتوانه بزرگ انقلاب و نظام اسلامی
کد خبر: 3693814
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۳
مدیرکل بنیاد شهید گیلان عنوان کرد:

جانبازان و ایثارگران؛ پشتوانه بزرگ انقلاب و نظام اسلامی

گروه اجتماعی: پاکاری جانبازان و ایثارگران را پشتوانه بزرگ انقلاب و نظام اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: اگر شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نبودند، معلوم نبود اکنون چه وضعیتی داشتیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان روز گذشته، 3 اسفند در دیدار با «داراب زکی زاد» و «فردین رسولی»، دو تن از جانبازان 70 درصد شهرستان انزلی، جانبازان هشت سال دفاع مقدس را الگوی صبر و بردباری برای جامعه دانست و اظهار کرد: جانبازان که با جراحات حاصل از آن دوران روزگار سختی را می‎گذرانند، نمونه‎ای عینی از فداکاری و ایثار در جامعه ما هستند.

وی از جانبازان به عنوان شاهدان زنده و سند عزت، افتخار و جاودانگی ملت بزرگ ایران یاد کرد و افزود: جانبازان در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه های حق علیه باطل و در دفاع از اسلام و انقلاب از هستی خود گذشتند و امروز با حضور پررنگ در عرصه های مختلف در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می دارند.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان تاکید کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند «زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نیست» لذا گسترش فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی، امروز نیز می‎تواند راهگشای بسیاری از مصائب و مشکلات جامعه ما باشد.

جانبازان و ایثارگران؛ پشتوانه بزرگ انقلاب و نظام اسلامی

این مقام مسئول با بیان اینکه ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است، خاطرنشان کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

پاکاری با بیان اینکه جانبازان بهترین الگوی استقامت برای نسل جوان و نوجوان ما هستند، عنوان کرد: جوانان و نوجوانان جامعه ما برای رشد و تعالی خویش و برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های آن و برای استقامت در راه رسیدن به اهداف اسلامی خویش، نیازمند این الگوهای متعالی هستند.

وی جانبازان و ایثارگران را پشتوانه بزرگ انقلاب و نظام اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: اگر شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نبودند، معلوم نبود اکنون چه وضعیتی داشتیم و لذا امروز همه ما در برابر آرامش و امنیتی که نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است، مسئولیم و باید قدردان این عزیزان باشیم.

captcha