اهدای طوبای زرین در اختتامیه «تجسمی فجر» به برترین‌های این عرصه هنری
کد خبر: 3693832
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

اهدای طوبای زرین در اختتامیه «تجسمی فجر» به برترین‌های این عرصه هنری

گروه هنرــ اختتامیه دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر شامگاه امروز جمعه برگزار و از برترین‌های بخش‌های مختلف با اهدای طوبای زرین تقدیر خواهد شد.

اهدای طوبای زرین در اختتامیه «تجسمی فجر» به برترین‌های این عرصه هنری

به گزارش ایکنا شامگاه امروز جمعه 4 اسفند تالار وحدت میزبان برگزاری اختتامیه دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر خواهد بود؛ مراسمی که ساعت 18 برگزار خواهد شد و در آن جمعی از فعالان و پیشکسوتان عرصه هنرهای تجسمی، مسئولان و مدیران حضور خواهند داشت.

امسال یکی از نکات بارز این جشنواره تمرکز نداشتن مسئولان برگزاری بر روی یک رشته خاص در این عرصه بود و بیشترین توجه صورت گرفته بر هنرهای تلفیقی و موضوعات میان‌رشته‌ای و ساحتی از این هنر بود که قادر است این هنر را به سمت هنر آوانگارد و پیش رویی که در دنیا مرسوم است هدایت کند.

علاوه بر این در دو بخش ستارگان شامل نمایش آثار هنرمندانی که در عرصه‌های بین‌المللی موفق به دریافت رتبه شده بودند و بخش مفاخر تجسمی که به نمایش آثار پیشکسوتان اختصاص داشت، شاهد اجرای بخش هایی نسبتاً موفقی در جشنواره بودیم که این رویداد بزرگ هنری را اعتباری دوچندان بخشید.

اما در اختتامیه این دوره از جشنواره «تجسمی فجر» همچون سنوات گذشته تندیسی تحت عنوان طوبای زرین به نفرات برتر جشنواره اهدا خواهد شد که در مهمترین قسمت این بخش طوبای زرین به هنرمندان پیشکسوت این عرصه که آثارشان در بخش مفاخر به نمایش درآمده بود اهدا خواهد شد، افرادی همچون هادی شفائیه، عبدالصمد صمدی،حبیب الله صادقی، علی دیواندری و... اهدا خواهد شد.

یادآور می‌شود، دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر به دبیرکلی مجتبی آقایی در محدوده زمانی تقریباً یک‌ماهه برگزار شد.   

 انتهای پیام

captcha