فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری دانشگاه مازندران در سال جاری پیشرفت چشمگیری داشته است
کد خبر: 3693883
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری دانشگاه مازندران در سال جاری پیشرفت چشمگیری داشته است

گروه فرهنگی- دبیر چهارمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه مازندران(رویش) در جشنواره چهارم برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری اجتماعی مذهبی دانشگاه مازندران به بلوغ و خودکفایی چشمگیری رسیده است.

 محسن سپاسی دبیر چهارمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه مازندران(رویش) در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران گفت:  با وجود همه محدودیت‌ها باز هم شاهد آن بودیم که فعالیت کانون‌های فرهنگی با پیشرفت همراه بوده و در جشنواره چهارم برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری اجتماعی مذهبی دانشگاه مازندران به بلوغ و خودکفایی چشمگیری رسیده است.
وی افزود: از جمله میهمانان جشنواره چهارم که توسط کانون‌های دانشجویی برای تبادل اندیشه و تخصص دعوت شده اند، می‌توان به  جلال‌الدین کزازی اشاره کرد که به منظور برگزاری کارگاه اموزشی با موضوع شاهنامه پژوهی توسط کانون شعر و ادب دعوت شده است.
سپاسی با اشاره به برنامه کانون تئاتر و فیلم و عکس اظهار کرد: در جشنواره چهارم، کانون تئاتر دانشگاه ، جشنواره تئاتر تک نفره دانشجویی جوانه را با حضور بیش از ٣٩ دانشجو از داخل و خارج از استان برگزار خواهد کرد.
سپاسی ادامه داد: از داوران این بخش آقایان عبدالحی شماسی و حمیدرضا گل محمدی تواندشتی، رضا میرزایی، شریفی، ناظریان و امیر رفیعی ااست.

مرحله نهایی جشنواره جوانه ۱۵ اسفند ماه و در قالب چهارمین دوره جشنواره فرهنگی هنری برگزار خواهد شد.
دبیر چهارمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه مازندران(رویش) خاطرنشان کرد: کانون فیلم و عکس دانشگاه مازندران نیز با برگزاری جشنواره فیلم کوتاه «آسمان« و جشنواره عکس فلش بک حضور فعالی در چهارمین جشنواره فرهنگی هنری خواهد داشت که با داوری آقایان آرش رمضانی فوکلایی و مهرداد فلاحتگر همراه خواهد بود .
وی در ادامه افزود: توسط این کانون سه کارگاه آموزشی در زمینه‌های طراحی پوستر و ادیت عکس با فوتوشاپ، فیلم سازی مقدماتی و نورپردازی و عکاسی با دوربین توسط کانون فیلم و عکس برگزار خواهد شد.
سپاسی در پایان ادامه داد: فعالیت‌های و برنامه‌های کانون‌های دانشجویی دیگر نیز متعاقبا طی فراخوان رسمی جشنواره اعلام خواهد شد.
لازم به ذکر است که محسن سپاسی از دانشجویان رشته صنایع دستی و فعال در رشته تئاتر که در دوره قبل مسئولیت کانون تئاتر را هم به عهده داشته است که در این دوره جشنواره از سوی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران به عنوان دبیر چهارمین دوره جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه مازندران منصوب شد.

انتهای پیام

فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری دانشگاه مازندران در سال جاری پیشرفت چشمگیری داشته است

captcha