خانه نماز کودک و نوجوان در سمنان راه‌اندازی شد
کد خبر: 3693962
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

خانه نماز کودک و نوجوان در سمنان راه‌اندازی شد

گروه فرهنگی: رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان گفت: خانه نماز امسال در حوزه کودک و نوجوان در استان سمنان راه‌اندازی شد که تأثیر زیادی در گسترش فرهنگ نماز دارد.

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین، رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان  امروز 5 اسفند با تأکید بر اینکه مسؤولان وزارت امور خارجه آمریکا گفته بودند که نمی‌گذاریم ایران 40 سالگی انقلاب خود را به جشن بنشیند، افزود: باید به جشن بنشینیم و حضور داشته باشیم و به بالندگی هرچه بیشتر و دیده‌شدن انقلاب اسلامی در مقابل همه آسیب‌ها و خطرات است.
وی با بیان اینکه حیطه کاری ما متمرکز در ستاد اقامه نماز شده است، افزود: احیای ذکات به کمیته امداد امام خمینی (ره) ملحق شد، امروز با توجه به اینکه فضای مجازی و خیلی از قصه‌های دیگر که رخ نشان داده است.
رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان با اشاره به اینکه امسال با توجه به شعار سال که مقام معظم رهبری فرمودند «نماز و فضای مجازی»، سوق برنامه‌های ما حول محور این شعار ارزشمند بود، یاداور شد: با راه‌اندازی مؤسسه تقریباً به‌روز با نام کاووش امسال کار را شروع کردیم.
شمس‌الدین با تأکید بر اینکه کانال‌ها، گروه‌ها و سوپرگروه‌های مختلفی را این سامانه اداره می‌کند، افزود: ستاد اقامه نماز به‌موازات فضای فیزیکی در فضای مجازی هم‌قدم برداشته است.
وی با بیان اینکه با توجه به رتبه‌بندی که استان در بین ستادهای اقامه نماز در سراسر کشور دارد شاید حدود ۱۵ پله ارتقا پیدا کرده است، متذکر شد: ورود به حوزه‌های کودک و نوجوان و آموزش خانواده و دیگر مباحث از کارهایی است که سال ۹۶ انجام شده است.
رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان با اشاره به اینکه این اقدامات وظیفه ذاتی و طبیعی ما است، اضافه کرد: پیگیر برنامه‌های مختلف ذاتی این ستاد هستیم.
شمس الدین با تأکید بر اینکه خانه نماز سال ۹۶ در حوزه کودک و نوجوان راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: اتفاق خوب و شایسته‌ای در حوزه نماز مساجد شاهدیم و در فضای مجازی قدم‌های زیادی جلوتر هستیم و یک سری کارهای هنری را داریم تا این سرچشمه زلال با زبان هنر منتشر شود.   انتهای پیام

منبع: خبرگزاری فارس

captcha