اعزام ۱۵ هزار و ۶۰۰ نفر مبلغ در ایام‌ فاطمیه شهر قروه
کد خبر: 3693965
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

اعزام ۱۵ هزار و ۶۰۰ نفر مبلغ در ایام‌ فاطمیه شهر قروه

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه گفت: در ایام ‌فاطمیه درسطح شهرستان فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شد که می‌توان از آن به اعزام 15 هزار و 600 نفر مبلغ در سطح شهرستان اشاره کرد.

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در ایام فاطمیه در سطح شهرستان فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شد که می‌توان از آن به اعزام ۱۵ هزار و 600 نفر مبلغ در سطح شهرستان اشاره کرد.
وی با اشاره به فعالیت ۶۵۰ نفر مبلّغ در این شهرستان در دهه دوم فاطمیه سلام الله علیها افزود: تبیین ابعاد شخصیتی بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از نظر سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی در مساجد، مدارس، مراکز دانشگاهی، پایگاه‌های بسیج، هیئات مذهبی و محافل دینی در سطح شهرستان، از جمله برنامه‌های دهه دوم فاطمیه بود.
حجت‌الاسلام منتشلو عنوان کرد: روحانیون اعزامی در ایام فاطمیه به سخنرانی پیرامون فضایل اول مظلومه‌ی جهان اسلام، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع عفاف و حجاب، برگزاری بیش از ۵۰ همایش دانش آموزی و پویا نمایی و برپایی مراسم سوگواری شهادت آن حضرت به فعالیت مشغول بودند.
وی اعلام کرد: در این ایام با همکاری خیرین و هیئات سطح شهرستان ۴۰ ایستگاه صلواتی در سطح شهر از عزاداران حضرت زهرا سلام الله علیها پذیرایی به عمل آوردند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه بیان کرد: از جمله فعالیت‌های مبلغان در این ایام می‌توان به برگزاری خیمه‌های معرفت با رویکرد قصه‌گویی و برپایی مسابقات نقاشی و رنگ‌آمیزی فاطمی و همچنین برگزاری مسابقات روزنامه دیواری همیار فاطمی اشاره کرد.
وی با تأکید بر لزوم آشناسازی کودکان و نوجوانان با سیره و نوع زندگانی حضرت زهرا سلام الله علیها در طول زندگی، یادآور شد: امسال بیشترین جامعه هدف اداره تبلیغات اسلامی قروه در راستای نشر معارف اهل بیت به‌ویژه حضرت زهرا سلام الله علیها کودکان و نوجوانان بودند.

انتهای پیام

captcha