رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
کد خبر: 3693996
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

گروه اجتماعی ـ اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد بعنوان رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه‌ای این استان انتخاب شد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای کشور، امروز، پنجم اسفندماه مجمع انتخابات هیأت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مجتبی جوهری رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای کشور، سیدمحمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر اعضا و ورزشکاران این رشته ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
در این مجمع اسماعیل جمیاری ضمن کسب ۱۶ رأی از ۱۶ رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
مدیرکل زندان‌های استان با تائید این خبر گفت: به دنبال دعوت مسئولین و ورزشکاران این ورزش آئینی و سنتی که علاوه بر پرورش روح و جسم همراه با فروتنی و از خود گذشتگی، مروت و مردانگی، کمک به فقرا و تنگدستان و دیگر صفات پهلوانی است و با کسب اجازه از محضر ریاست محترم سازمان زندان‌های کشور در این انتخابات شرکت کرده که با رای مجمع و تائید فدراسیون این مسئولیت به اینجانب واگذار شد.
اسماعیل جمیاری با قدردانی از حسن اعتماد و اطمینانی که جامعه ورزشی به تلاشگران عرصه اصلاح و تربیت در زندان‌ها دارند، بیان کرد: معرفی ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای به عموم با هدف توسعه و جذب علاقه‌مندان در رده‌های سنی مختلف، شناسایی، جذب و آموزش ورزشکاران، تجهیز و توسعه اماکن و نیز استفاده از ظرفیت‌های موجود جهت راه‌اندازی این رشته در زندان‌ها با هدف پرکردن اوقات فراغت زندانیان و تقویت روحیه معنوی آنان را از جمله برنامه‌های خود عنوان کرد.

انتهای پیام

captcha