ركورد استقبال شیرازی‌ها از «خاتون آب و آیینه» شكسته شد/ شب پررونق نمایش
کد خبر: 3694126
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

ركورد استقبال شیرازی‌ها از «خاتون آب و آیینه» شكسته شد/ شب پررونق نمایش

گروه فرهنگی ـ ركورد استقبال مردم شیراز از نمایش چند رسانه‌ای «خاتون آب و آیینه» در ششمین شب اكران شكسته شد.

به گزارش ایكنا از فارس، ششمین شب اكران نمایش چند رسانه‌ای «خاتون آب و آیینه» در حالی سپری شد كه استقبال مردم شیراز نسبت به شب‌های گذشته بسیار بیشتر شده بود و می‌توان گفت كه این شب، شب پررونق نمایش بود.
این استقبال به خصوص در میان بانوان به حدی بود كه علاوه بر تكمیل ظرفیت صندلی‌ها بخش بانوان، تعدادی نیز در بخش آقایان حضور یافتند تا بتوانند به تماشای این نمایش بپردازند.
استقبال نسل جوان و نوجوانان از این نمایش و ابراز شعف و شور آنان در پایان نمایش و هنگام بازخوردگیری عوامل اجرایی نمایش از مردم، نشان از آن دارد كه این نمایش‌ها می‌تواند به خوبی نقش خود را ایفا كرده و حقایق اسلام ناب را به نسل جوان به زیباترین شكل ممكن انتقال دهد.
یكی از نكاتی كه اكثر شهروندان و بازدیدكنندگان نمایش به آن اذعان دارند این است كه بخش‌های ناگفته‌ای كه شاید برای نسل جوان ما هیچگاه جایی بازگو نشده بود، در این نمایش به خوبی تبیین شده است و این یكی از نقاط قوتی كه خوب است همواره در چنین نمایش‌هایی تقویت شود.
نمایش چند رسانه‌ای «خاتون آب و آیینه» تئاتر مرثیه‌گونه‌ای است كه 10 پرده از زندگی حضرت زهرا(س) را از ولادت تا شهادت را با استفاده از هنر نمایش و به‌كارگیری صدا و جلوه‌ها و افكت‌های ویژه به نمایش می‌گذارد.
این نمایش طی روزهای 29 بهمن تا 8 اسفندماه هر شب از ساعت 19 در محل حسینیه عاشقان ثارالله(ع) شیراز واقع در بلوار پاسداران به روی صحنه می‌رود كه بازدید از آن برای اقشار مختلف مردم آزاد است و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیط رایگان آن می‌توانند به كانون‌های مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و یا فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی مراجعه كنند.
انتهای پیام

captcha