«برکت» آماده پخش شد
کد خبر: 3694182
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

«برکت» آماده پخش شد

گروه هنر ــ «برکت» عنوان یک سریال به کارگردانی علی بهادر است که به زودی روی آنتن می‌رود.

«برکت» آماده پخش شد

علی بهادر کارگردان تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا، درباره مینی سریال «برکت» گفت: این سریال 4 قسمتی اردیبهشت‌ماه 96 در خوزستان جلوی دوربین رفت. مراحل فنی این مجموعه تا پاییز به طول انجامید و هم اکنون کار آماده پخش بوده تا در اولین مناسبت روی آنتن رود.

وی افزود: این مینی سریال به موضوع محرومیت‌زدایی توجه دارد و در آن به موضوعاتی چون وقف، بخشش، ایثار، نماز و جهاد توجه شده است. تصویربرداری این مجموعه در لوکیشن‌هایی در مناطق عشایری شهرستان‌های اندیکا، لالی، مناطق عشایری مسجد سلیمان و اهواز انجام شده است.

بهادر ادامه داد: داستان این سریال، سفر خانواده‌ هنرمند و فیلم‌سازی را که برای ساخت فیلمی از مناطق عشایری اندیکا، لالی و مسجد سلیمان در استان خوزستان عازم این مناطق شده‌اند را روایت می‌کند. آشنایی با فرهنگ، آداب، رسوم و سنن عشایر بختیاری بخشی از دستمایه‌ کار این گروه فیلم‌سازی است و در جریان آن شاهد اتفاقات گوناگونی خواهیم بود.

وی بازیگران این فیلم را چنین نام برد: پویا امینی، رامین ناصرنصیر، شهرزاد عبدالمجید، علی‌رضا اسیوند، سعید جلیلی، رضا اسماعیلی‌، امیر رضائی، اسماعیل کریمی، حسین مددی، میلاد باوانپور، عطا فولادی‌، محمد قنبری شهنی‌، رضا کیامنش، امید نظری، اکبر جعفری شهنی، لیلا صالحی، مهدی یوسفیان، فاطمه جمشیدی، محرم گلزار، رضا  رضاپور، محمد حسین مولایی، مهسا صالحی، گلنوش بهادری و گروهی از بازیگران بختیاری در این پروژه ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام

captcha