آموزش مقدماتی و تخصصی قرائت در مکتب القرآن شهید چمران قم
کد خبر: 3694212
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹

آموزش مقدماتی و تخصصی قرائت در مکتب القرآن شهید چمران قم

گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد ــ مکتب القرآن شهید چمران قم، دوره آموزش مقدماتی و قرائت تحقیق و ترتیل قرآن کریم برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ دوره آموزش مقدماتی قرائت تحقیق و ترتیل قرآن با کارشناسی قاریان ممتاز و بین المللی در مکتب القرآن پایگاه شهید چمران قم برگزار می‌شود.
این دوره در دو سطح مقدماتی و تخصصی در روزهای یکشنبه از ساعت 18 تا 21 با کارشناسی قاری مهدی فروغی، همراه با بیان تفسیر توسط سیدابوالفضل حکیمی و در روزهای سه‌شنبه از ساعت 17 تا 19 با حضور محمدمهدی جعفری برقرار می‌گردد.
آموزش مقدماتی و تخصصی قرائت در مکتب القرآن شهید چمران قم
متقاضیان برای شرکت در این دوره باید فایل صوتی تلاوت ترتیل و یا تحقیق خود را، به شماره تلگرام 09038750703 ارسال نمایند.
فایل تلاوت ارسال باید با فرمت mp3 و حداکثر 5 دقیقه باشد. همچنین ضروری است نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره همراه، نوع تلاوت(تحقیق یا ترتیل)، تقلیدی یا غیرتقلیدی بودن تلاوت ارسالی و آدرس آیات تلاوت شده همراه فایل ارسال شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره‌های می‌توانند از اول تا 20 اسفند ماه 1396 به نشانی‌های قم، خیابان انقلاب انتهای کوچه عشقعلی (شماره 5)، گذر جدا و قم، 45 متری عمار یاسر، جنب پارکینگ شرقی حرم مطهر، انتهای کوچه شهیدان انصاری مراجعه و ثبت نام کنند. همچنین اطلاعات و توضیحات تکمیلی بیشتر در کانال تلگرامی جلسه قرآن چمران درج خواهد شد.

انتهای پیام/

captcha