برگزاری دومین دوسالانه «جایزه ماف برای جهانی عاری از مین»
کد خبر: 3694237
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳

برگزاری دومین دوسالانه «جایزه ماف برای جهانی عاری از مین»

گروه سیاسی- مدیرعامل مؤسسه حقوقی دانش پژوهان ماف کردستان از برگزاری دومین دوسالانه جایزه ماف برای جهانی عاری از مین در سه بخش برگزار می‌شود.

جبار طهماسبی، مدیرعامل مؤسسه حقوقی دانش پژوهان ماف کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دومین دوسالانه جایزه ماف برای جهانی عاری از مین در سه بخش عکس، فیلم و تحقیق پژوهشی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره به مناسبت روز بین‌المللی آموزش خطرات مین و مهمات منفجر شده برگزار می‌شود، افزود: کمیته حقوق بشر دوستانه ماف طی پروژه سه ساله با همکاری کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، تا کنون به 13 هزار نفر و 110 روستای آلوده به مین استان آموزش داده است.
مدیرعامل مؤسسه ماف کردستان با اشاره به اینکه این جشنواره در 15 فروردین سال آینده برگزار می‌شود، بیان کرد: این جایزه به پاس نگاه ویژه در طرح مسئله، آگاه سازیو مقابله با مین از دریچه هنری و تاثیر شگرف آن بر جامعه است.
وی با بیان اینکه شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا روز 15 اسفند سال جاری ارسال کنند، عنوان کرد: این جایزه در سه بخش به افراد یا سازمان‌هایی اهدا می‌شود که برای مقابله با مین فعالیتی چشم گیر و مستمر را ارائه داده باشد.
طهماسبی در پایان با اشاره به اینکه موسسه ماف یک موسسه غیر دولتی و غیر سیاسی است که از سال 84 تأسیس و در حوزه آموزش و حمایت از مین زدگان فعالیت می‌کند، یادآور شد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به آدرس کردستان، سنندج خیابان شهید تعریف، ساختمان ژیوار، دفتر حقوقی ماف کردستان ارسال کنند.
انتهای پیام

captcha