شیوه فرهنگی بهترین راه مبارزه با قاچاق است
کد خبر: 3694258
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲

شیوه فرهنگی بهترین راه مبارزه با قاچاق است

گروه سیاسی- معاون سیاسی انتظامی استاندار کردستان با تاکید بر ضرورت مبارزه جدی با قاچاق سازمان یافته در سال جاری، گفت: دستگاه های فرهنگی باید مبارزه با قاچاق با استفاده از شیوه های فرهنگی را مدنظر داشته باشند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حسین خوش‌اقبال، معاون سیاسی انتظامی استاندار کردستان امروز، پنجم اسفندماه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اظهار کرد: سیاست کلان تاکید بر مبارزه با کولبری نیست بلکه مبارزه با قاچاق سازمان یافته است و موفقیت در این مهم با همکاری و تلاش همه ممکن خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مسئول در سال جدید باید برنامه منسجم و کارآمدتری برای مبارزه با قاچاق داشته باشند، افزود: در سال جدید باید کارهای بهتری انجام شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان عنوان کرد: در کنار مبارزه جدی با قاچاق سازمان یافته، دستگاه های فرهنگی نیز باید مباحث فرهنگی را مورد توجه قرار دهند.
وی با تاکید بر برنامه ریزی در این خصوص، گفت: مبارزه فرهنگی با قاچاق کالا تاثیرگذارتر بوده و موجب رونق کارگاه‌های تولیدی داخل استان خواهد شد.
یادآور می شود؛ در این جلسه از زحمات حسن بابایی تقدیر و رضا اعظمی که به سمت معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان منصوب شده است، به عنوان عضو جدید کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز معرفی شد.
انتهای پیام

captcha