تدوین برنامه‌های قرآنی مؤسسه بین‌الحرمین در سال ٩٧
کد خبر: 3694291
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

تدوین برنامه‌های قرآنی مؤسسه بین‌الحرمین در سال ٩٧

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ حدود 30 برنامه فرهنگی، قرآن و عترت برای اجرا در سطح ملی، استانی و شهرستانی توسط مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین در سال ٩٧ تدوین شد.

به گزارش ایکنا؛ محمد ابراهیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود با اشاره به تدوین حدود 30 برنامه از سوی این مؤسسه برای سال 97 اظهار کرد: این برنامه‌ها که شامل سه برنامه با گستره ملی و پنج برنامه استانی و بیست و دو برنامه شهرستانی است جهت اجرا در سال 97 در کارگروه برنامه‌ریزی مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین به تصویب رسیده است.
ابراهیمی افزود: این برنامه‌ها در راستای تبلیغ و ترویج معارف اسلامی و دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری تنظیم شده، که برگزاری اردوهای جهادی، سفرهای زیارتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه‌های فرهنگی، جلسه مشاوره، عرضه بسته‌های فرهنگی، برگزاری مراسم تعزیه و تواشیح، مسابقات فرهنگی و ورزشی، کلاس‌های آموزشی قرآن، احکام و مداحی، گفتمان‌های دینی، پاسخ به شبهات، جلسه ملی و مذهبی، جشنواره قرآن، محفل انس با قرآن و عترت،  یادواره شهدا، مراسم معنوی اعتکاف، دیدار با علما، مراجع و خانواده شهدا، از جمله این برنامه‌ها در سال 97  است.

تدوین برنامه‌های فرهنگی-قرآن و عترت مؤسسه بین‌الحرمین در سال ٩٧

وی تصریح کرد: در این برنامه‌ها توجه ویژه‌ای به مناطق روستایی و کم‌برخوردار شده است که در رأس همه برنامه‌ها توجه ویژه‌ای به موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شده است.

انتهای پیام

captcha