میزان کمک‌های حامیان به ایتام۸۳ درصد رشد داشته است
کد خبر: 3694294
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۹
صادقی:

میزان کمک‌های حامیان به ایتام۸۳ درصد رشد داشته است

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: میزان کمک‌های حامیان به ایتام و فرزندان خانوارهای نیازمند در ۹ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابهِ سال قبل ۸۳ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایکنا از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان دیروز یکشنبه، 6 اسفند در همایش «کریمان دیار مهربانی» ویژه خیران، حامیان ایتام و کرمانی‌های مقیم تهران با عنوان «والی مهر» با بیان اینکه جامعه کریمان استان جمعی از نخبگان کرمانی‌های مقیم تهران هستند که خدمات آن‌ها به نیازمندان قابل‌انکار نیست، گفت: نیازمندان کرمانی از خدمات ارزشمند شما خیران و حامیان نیکوکار بهره‌مند هستند.
وی با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۲۸۷ یتیم و ۹ هزار و ۲۹۷ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، افزود: این تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد توسط ۴۷ هزار و ۵۵ حامی حمایت می‌شوند که ۱۴ هزار نفر از این حامیان بومی استان کرمان و مابقی غیربومی هستند.
صادقی از کمک ۱۵ میلیارد و ۵۰۷ میلیون تومانی حامیان به ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند در ۹ ماهه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: میزان کمک‌های حامیان به ایتام و فرزندان خانوارهای نیازمند در ۹ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابهِ سال قبل ۸۳ درصد رشد داشته است.
وی با تشکر و قدردانی از جامعه کریمان در تهران تأکید کرد: کار خیران کرمانی مقیم تهران به نام «جامعه کریمان» در کرمان مشهود است و قدردان آن‌ها هستیم.
منبع: روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان
انتهای پیام

captcha