آغاز نهمین دوره مسابقات قرآن دانشجویی در عربستان
کد خبر: 3694297
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

آغاز نهمین دوره مسابقات قرآن دانشجویی در عربستان

گروه بین‌الملل ـ نهمین دوره مسابقات قرآن دانشجویی در شهر «جده» عربستان، به‌عنوان بزرگترین رقابت قرآن دانشجویی این کشور، از امروز (6 اسفند) آغاز می‌شود.

آغاز بزرگترین مسابقات دانشجویی قرآن عربستان

به گزارش ایکنا به نقل از روزنامه الکترونیکی «سبق» عربستان؛ در نهمین دوره مسابقات دانشجویی قرآن عربستان در جده، 500 دانشجو از 21 دانشگاه و دانشکده‌ دولتی و خصوصی این کشور حضور دارند.

این دوره از مسابقات در چهار رشته حفظ کل قرآن کریم همراه با تلاوت و تجوید، حفظ 20 جزء همراه با تلاوت وتجوید، حفظ 10 جزء همراه با تلاوت و تجوید و حفظ 5 جزء قرآن همراه با تلاوت و تجوید برگزار می‌شود و حدود 500 هزار ریال سعودی جایزه برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است.

دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقات پس از ثبت‌نام اولیه توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفتند و از میان آن‌ها، 500 نفر برای حضور در این رقابت قرآنی انتخاب شدند.

صلاح‌الدین باعثمان؛ مسئول برگزاری این مسابقات در این باره گفت: رقابت‌های قرآنی دانشجویان در دانشگاه جده، بزرگترین رقابت قرآن دانشجویی در سطح کشور عربستان به شمار می‌رود.

یادآوری می‌شود، نهمین دوره مسابقات قرآن دانشجویی عربستان به مدت 5 روز در دانشکده علوم تربیتی دانشگاه جده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

captcha