طرح جمعه های قرآنی در سمنان اجرا می‌شود
کد خبر: 3694308
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

طرح جمعه های قرآنی در سمنان اجرا می‌شود

گروه فعالیت های قرآنی- مدیر کانون راسخون مسجد پنج تن آل عبا(علیه السلام) از اجرای طرح جمعه های قرآنی با همت این کانون در مسجد خبرداد.

به گزارش ایکنا از سمنان،محمدمهدی خرمیان،مدیر کانون راسخون مسجد پنج تن آل عبا(علیه السلام) عصر رو زگذشته 5 اسفند با بیان اینکه شناسایی استعداد های قرآنی در جامعه با برگزاری برنامه های قرآنی شکوفا خواهد شد اظهار کرد: مبنای انقلاب اسلامی ارزش های ناب اسلامی و تعالیم بلند قرآنی است و باید در این مسیر گام برداریم.

 وی با بیان اینکه توسعه ی فرهنگی و اجتماعی جامعه اگر بر پایه قرآن شکل بگیرد آسیب های اجتماعی کم خواهدشد افزود: قرآن تقطه وحدت بخش جامعه ی ماست.

 خرمیان عمل به قرآن را اصلی ترین هدف از برگزاری این برنامه قرآنی عنوان کرد و یاداور شد: تشویق و ترغیب عموم علاقه مندان جهت انس با آیات قرآن کریم، زمینه سازی جهت دست­یابی به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای تربیت ١٠ میلیون حافظ قرآن، گفتمان­سازی و تدبر در قرآن کریم از دیگر اهداف اجرای این برنامه است.

 مدیر کانون راسخون مسجد پنج تن آل عبا(علیه السلام)،با تاکید بر اینکه ارتباط هرچه بیشتر با قرآن زمینه پیشرفت قدرتمندانه، با عزّت و موفّق را در جامعه فراهم می کند اذعان کرد: قدم های موثری با برپایی این برنامه در این زمینه برداشته شود.

به گفته وی طرح جمعه های قرآنی هر هفته بعد از نماز مغرب وعشاء در محل مسجد پنج تن آل عبا(علیه السلام) سمنان با حضور وتدریس مشترک چهره های قرآنی استان محمدتقی سعدالدین وسید علیرضا تقوی برگزار می شود.   انتهای پیام

منبع: خبرگزاری شبستان

captcha