منتخبان طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران تجلیل شدند
کد خبر: 3694326
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵

منتخبان طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ طی مراسمی که در محل فرهنگسرای قرآن برگزار شد، منتخبان طرح تربیت حافظان منطقه شمال غرب تهران تجلیل شدند.

به گزارش ایکنا؛ طی مراسمی که به همت اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران و با مشارکت آموزش و پرورش منطقه 10 تهران در محل فرهنگسرای قرآن برگزار شد، منتخبان طرح تربیت حافظان منطقه شمال غرب تهران تجلیل شدند.
این قرآن‌آموزان از آغاز سال تحصیلی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد افزایش حفاظ قرآن کریم و اجرای طرح حافظین قرآن از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران و با مشارکت آموزش و پرورش منطقه ۱۰ و نیز مدیران و مربیان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتقوی مبین تهران مورد آموزش حفظ قرآن قرار گرفتند.
همچنین، در این مراسم که با حضور قرآن‌آموزان و والدین ایشان برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین آجرلو، معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای قرآن و زکی‌لو، کارشناس مسئول قرآنی فرهنگسرا در سخنانی کوتاه به اهمیت موضوع حفظ قرآن کریم از سنین پایه پرداختند.
یادآور می‌شود، در پایان برگزاری مراسم نیز از سوی معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران، هدیه‌ای به رسم یادبود به منتخبان طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران اهدا شد.

captcha