جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد؛ دستگاه برتر نمازی
کد خبر: 3694366
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد؛ دستگاه برتر نمازی

گروه معارف ـ مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طبق روال سال‌های گذشته نیز این سازمان به عنوان دستگاه برتر نمازی معرفی شده است.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: طبق روال سال‌های گذشته نیز این سازمان به عنوان دستگاه برتر نمازی معرفی شده و هفته آینده در جشنواره نماز تجلیل خواهد شد.
وی در ادامه از اعزام 5 برگزیده خانم و آقا در رده سنی بزرگسال تحت پوشش کمیته عشایر روستایی هفته آینده به مشهد مقدس خبر داد و افزود: مرحله شهرستانی و استانی این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ، مفاهیم و قرائت برگزار شده، ضمن اینکه سال گذشته مقام‌های کشوری نیز کسب کرده‌ایم.
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد جشن بزرگ میلاد فاطمه زهرا(س)، تجلیل از بانوان برتر در تمامی حوزه‌ها، برگزاری مسابقات و اردو به بقعه متبرکه بی بی حکیمه(س) گچساران ویژه خانم‌ها را از برنامه‌های اجرایی پیش رو سازمان ذکر کرد.
حجت‌الاسلام زمانی برگزاری دیگر مراسمات جشن و عزاداری تا پایان سال و شرکت و مشارکت در جشن روز درختکاری را از سایر برنامه‌های در دست اقدام این نهاد بیان کرد.

انتهای پیام

captcha